Marsbéli „Így készült”
- Dec 15, 2017
- 3 min
A dizájner, akinek istenkomplexusa volt
- Dec 8, 2017
- 4 min
Ne igyál, ha vezetsz!
- Nov 27, 2017
- 3 min
Budweiser/Wassup – Nagy Dezső (Artificial Group)
- Nov 20, 2017
- 3 min
A reklámipar legnagyobb tévedései – Bob Hoffman szemüvegén keresztül
- Nov 12, 2017
- 4 min
Ernest Gallo, a zsarnoki ügyfél prototípusa
- Oct 30, 2017
- 2 min
Legyünk nagyvonalúak – Limdauer András (most!)
- Oct 24, 2017
- 4 min
"Az ügyfelek többé már nem tisztelik a reklámügynökségeket" - Steve Harrison interjú
- Oct 20, 2017
- 8 min
"I want my MTV!" - Mi választja el a csődöt a világsikertől?
- Oct 12, 2017
- 2 min
Hogyan serkentsük a kreativitásunkat?
- Oct 9, 2017
- 3 min
British Airways - Rosenkranz Klaudia (Saatchi & Saatchi Budapest)
- Oct 5, 2017
- 2 min
Hogyan írjuk be magunkat a reklámtörténelembe?
„10-BŐL 9 REKLÁMOS NEM OLVAS SZAKKÖNYVEKET.”
HISSZÜK, HOGY EZEN AZ ARÁNYON LEHET JAVÍTANI.
LUKE SULLIVAN
Hogyan fürdessünk malacot?
A reklámkészítés Bibliája. Egy igazi klasszikus. Azoknak, akik értik a reklámot, és azoknak is, akik nem.
4900 Ft
STEVE HARRISON
Howard Gossage élete és kora
A 20. század elfeledett, legendás reklámszakembere. Gossage. Tessék jól megjegyezni a nevét.
3310 Ft
DOMINIK IMSENG
Döntésgyár (választható borítóval!)
Most aztán nem könnyű dönteni. Ez vagy az a borító legyen? Nyugalom: a tartalom tökéletesen egyforma.
5660 Ft
IRATKOZZ FEL, ABBÓL NEM LEHET BAJ.
Értesülj legfrissebb reklámtörténet-posztjainkról. A tájékozott marketinges velünk hozza zavarba ügynökségét. Az okos reklámszakember tőlünk idéz a prezentációkon. A képzett szakújságíró belőlünk írja cikkét. Nálunk tényleg mindenki megtalálja, amit keres. A szerencsésebbek azt is, amit nem. És még az is előfordulhat, hogy küldünk hírlevelet. Viszont: aki arra feliratkozik, 10%-os kedvezménnyel vásárolhat a shopban. Azért az megéri, nem?
AZ ALÁBBI REMEK POSZTOKAT MÁR OLVASTAD?
- 4 min
Hogyan adjunk el kilóra egy egész generációt? Trunk Tomi esete a Gen Z-vel.
- 3 min
Mit keres a légy a piszoárban? (Avagy hogyan tervezzük meg mások döntéseit.)
- 5 min
Hogyan büntette meg a Diet Coke a Jóbarátokat?
- 4 min
Frances Gerety és a gyémánt örökkévalósága
- 3 min
Kommunikáció Deadpool-üzemmódban – avagy mit tanulhat Ryan Reynoldstól a reklámszakma?
- 9 min
Jerry Della Femina, a reklámkészítés fenegyereke