4/14
  • Facebook
  • Instagram

„10-BŐL 9 REKLÁMOS NEM OLVAS SZAKKÖNYVEKET.”

HISSZÜK, HOGY EZEN AZ ARÁNYON LEHET JAVÍTANI. 

  • LUKE SULLIVAN

    Hogyan fürdessünk malacot?

    A reklámkészítés Bibliája. Egy igazi klasszikus. Azoknak, akik értik a reklámot, és azoknak is, akik nem.

    4690 Ft

  • STEVE HARRISON

    Howard Gossage 

    A 20. század elfeledett, legendás reklámszakembere. Gossage. Tessék jól megjegyezni a nevét.

    3900 Ft

  • DOMINIK IMSENG

    A Bogár forradalma

    Hogyan kell naggyá tenni egy kicsiny, ám ronda autót? Erről szól ez a könyv, sok anekdotával.

    2900 Ft

  • BOB HOFFMAN

    Marsbéli marketing

    Szókimondó, provokatív könyv a marketing mai állapotjáról. Bizony, csak erős idegzetűeknek!

    2900 Ft

IRATKOZZ FEL, ABBÓL NEM LEHET BAJ.

Értesülj legfrissebb reklámtörténeti posztjainkról. A tájékozott marketinges velünk hozza zavarba ügynökségét. Az okos reklámos tőlünk idéz a prezentáción. A képzett szakújságíró belőlünk írja cikkét. Nálunk mindenki megtalálja, amit keres. A szerencsésebbek azt is, amit nem. És még az előfordulhat, hogy küldünk hírlevelet.

KÉRDÉS: EZEKET A REMEK POSZTOKAT MÁR OLVASTAD?

© Reklámtörténet, 2020. Minden jog fenntartva.

Mindennemű utánzás tilalmaztatik.