Steve Harrison gondolatai Howard Gossage-ról 4/5.
Tavaly októberben jelent meg a Reklámtörténet kiadásában Steve Harrison: Changing The World Is The Only Fit Work For A Grown Man című könyve hazánkban. A magyar nyelvű kiadás a beszédes „Howard Gossage – A 20. század legnagyobb reklámszakemberének elfeledett története” címmel jelent meg, és a könyvbemutatón levetítettük a Howard Gossage életét bemutató dokumentumfilmet is (amelyet korábban olyan neves helyszíneken mutattak be, mint a londoni D&AD, a németországi Lurzer’s Archive, valamint a New York-i The One Club). De nemcsak ezért volt különleges az este, hanem azért is, mert tiszteletét tette a könyv szerzője, Steve Harrison, brit kreatívigazgató, író, rendező, akit a Campaign Magazin generációja legnagyobb direkt marketinges kreatívjának választott. Hatékony, eredményes kampányaival ő nyerte a világon a legtöbb Cannes- i Oroszlánt a vonatkozó kategóriákban.
A rendezvényen készült interjú utolsó előtti darabjában Steve arról beszél nekünk, hogy vajon mit jelenthet Gossage 'flahoolic' mentalitása.