top of page
  • Writer's pictureReklámtörténet

Multiszenzoros márkaélmény és egyéb baromságok


Mi itt a Reklámtörténet globális főhadiszállásán nem restellünk nálunk híresebb, menőbb, sőt, talán okosabb emberektől gondolatokat ello... eltanulni! A Bob Hoffman kompatibilis címet (lásd a Reklámtörénet Könyvek kiadásában megjelent kötetben!) a reklámos nagyotmondás, lódítás és humorizálás mágikus háromszögében mozgó „multiszenzoros márkaélmény” kifejezés ihlette.

Samuel Akkeson épp így fogja majd a mikrofont a Brandfestiválon is

Már a Reklámtörténet világrahozatala előtti időkben is sokszor előfordult, hogy órákig tartó telefonbeszélgetésekben hőbörögtünk a reklámszakma ostobaságait látva. Ezek a gyakran üvöltözésbe és zokogásba átcsapó beszélgetések arról (is) szóltak, hogy emberek olyan dolgokat, eszközöket, megközelítéseket próbálnak „menő” köntösbe bújtatva eladni,

amit évtizedekkel korábban mások már kitaláltak.

Értsd: ahogy a felvizezett tejföl nem lesz különlegesebb attól, hogy „tejfel” néven szerepel az étlapon, úgy az sem lesz multiszenzoros márkaélmény, ha pofánvágnak a Kiskancsó Cukrászda egyik tortájával. Nevez