VELÜNK AZTÁN LEHET ÜNNEPELNI!
BÁMULATOS REKLÁMTÖRTÉNET AKCIÓ.
Háromféle könyvcsomagunkból bárki megtalálhatja a kedvére valót. Mármint: bárki, akit érdekelnek az emberi döntéshozatal rejtett indítékai; kíváncsi rá, milyen hatások torzítják vásárlási döntéseinket; tudni akarja, hogyan lehet befolyásolni és alakítani ezen döntési folyamatokat.
Richard Shotton Döntésgyár című könyvében sok minden van, mi szem-szájnak ingere: pszichológia, viselkedési közgazdaságtan, piackutatás, PR, marketing, reklámcsinálás, reklámtörténelem – de egyáltalán nem érinti az atomfizika, a gasztronómia, az összehasonlító irodalomtörténet, a filatélia és a paleontológia tudományát. Sem. Őszintén sajnáljuk.
A Döntésgyár mellé Byron Sharp Hogyan nőnek a márkák című alkotása tökéletes ráadás. Igaz, egy speciálisabb olvasmány. Főleg a marketing- és reklámvilág iránt érdeklődő diákok, illetve a kotleri univerzumból kiábrándult – ám még kíváncsi, magukat képezni vágyó – kommunikációs szakemberek számára ajánljuk. (Pindurral együtt, természetesen!) Persze a laikusokat sem tiltanánk semmi jótól. Csupán tessék előre felkészülni az ilyen és hasonló mondatokra:
„A marketingmenedzserek kissé a középkori doktorokhoz hasonlóan működnek: megérzések és zavaros bölcsességek alapján.”
Ne legyen sértődés, előre szóltunk.
PAKK No.1.
eredeti ár:
6 990 Ft
-19%
MEGTAKARÍTÁS
5 660 Ft
Mit tartalmaz a Pakk No.1.?
PAKK No.2.
eredeti ár:
13 890 Ft
-29%
MEGTAKARÍTÁS
9 900 Ft
Mit tartalmaz a Pakk No.2.?
PAKK No.3.
eredeti ár:
20 880 Ft
-39%
MEGTAKARÍTÁS
12 900 Ft
Mit tartalmaz a Pakk no.3.?
-
1 db Richard Shotton: Döntésgyár – 25 viselkedéstorzító hatás, amely befolyásolja vásárlási döntéseinket című könyv (az egyik borítóverzióval)
-
1 db fehér (!) színű Reklámtörténet Feladja a leckét logóval ellátott csodálatos vászontáska, más néven: „tote bag”
-
1 db Richard Shotton: Döntésgyár – 25 viselkedéstorzító hatás, amely befolyásolja vásárlási döntéseinket című könyv (a másik borítóverzióval)
-
1 db Byron Sharp: Hogyan nőnek a márkák – amiről a marketingszakemberek nem tudnak című könyv
-
1 db fekete (!) színű Reklámtörténet Feladja a leckét logóval ellátott csodálatos vászontáska, más néven: „tote bag”
-
2 db Richard Shotton: Döntésgyár – 25 viselkedéstorzító hatás, amely befolyásolja vásárlási döntéseinket című könyv (mindkét borítóverzióból egy-egy!)
-
1 db Byron Sharp: Hogyan nőnek a márkák – amiről a marketingszakemberek nem tudnak című könyv
-
1 db fekete (!) színű Reklámtörténet Feladja a leckét logóval ellátott csodálatos vászontáska, más néven: „tote bag”