top of page

VELÜNK AZTÁN LEHET ÜNNEPELNI!

BÁMULATOS REKLÁMTÖRTÉNET AKCIÓ.

Háromféle könyvcsomagunkból bárki megtalálhatja a kedvére valót. Mármint: bárki, akit érdekelnek az emberi döntéshozatal rejtett indítékai; kíváncsi rá, milyen hatások torzítják vásárlási döntéseinket; tudni akarja, hogyan lehet befolyásolni és alakítani ezen döntési folyamatokat.

 

Richard Shotton Döntésgyár című könyvében sok minden van, mi szem-szájnak ingere: pszichológia, viselkedési közgazdaságtan, piackutatás, PR, marketing, reklámcsinálás, reklámtörténelem – de egyáltalán nem érinti az atomfizika, a gasztronómia, az összehasonlító irodalomtörténet, a filatélia és a paleontológia tudományát. Sem. Őszintén sajnáljuk. 

 

A Döntésgyár mellé Byron Sharp Hogyan nőnek a márkák című alkotása tökéletes ráadás. Igaz, egy speciálisabb olvasmány. Főleg a marketing- és reklámvilág iránt érdeklődő diákok, illetve a kotleri univerzumból kiábrándult – ám még kíváncsi, magukat képezni vágyó – kommunikációs szakemberek számára ajánljuk. (Pindurral együtt, természetesen!) Persze a laikusokat sem tiltanánk semmi jótól. Csupán tessék előre felkészülni az ilyen és hasonló mondatokra:

„A marketingmenedzserek kissé a középkori doktorokhoz hasonlóan működnek: megérzések és zavaros bölcsességek alapján.” 

 

Ne legyen sértődés, előre szóltunk.

PAKK No.1.

eredeti ár:

6 990 Ft

-19%

MEGTAKARÍTÁS

5 660 Ft

Mit tartalmaz a Pakk No.1.?

PAKK No.2.

eredeti ár:

13 890 Ft

-29%

MEGTAKARÍTÁS

9 900 Ft

Mit tartalmaz a Pakk No.2.?

PAKK No.3.

eredeti ár:

20 880 Ft

-39%

MEGTAKARÍTÁS

12 900 Ft

Mit tartalmaz a Pakk no.3.?

  • 1 db Richard Shotton: Döntésgyár – 25 viselkedéstorzító hatás, amely befolyásolja vásárlási döntéseinket című könyv (az egyik borítóverzióval)

  • 1 db fehér (!) színű Reklámtörténet Feladja a leckét logóval ellátott csodálatos vászontáska, más néven: „tote bag”

  • 1 db Richard Shotton: Döntésgyár – 25 viselkedéstorzító hatás, amely befolyásolja vásárlási döntéseinket című könyv (a másik borítóverzióval)

  • 1 db Byron Sharp: Hogyan nőnek a márkák – amiről a marketingszakemberek nem tudnak című könyv 

  • 1 db fekete (!) színű Reklámtörténet Feladja a leckét logóval ellátott csodálatos vászontáska, más néven: „tote bag”

  • 2 db Richard Shotton: Döntésgyár – 25 viselkedéstorzító hatás, amely befolyásolja vásárlási döntéseinket című könyv (mindkét borítóverzióból egy-egy!)

  • 1 db Byron Sharp: Hogyan nőnek a márkák – amiről a marketingszakemberek nem tudnak című könyv 

  • 1 db fekete (!) színű Reklámtörténet Feladja a leckét logóval ellátott csodálatos vászontáska, más néven: „tote bag” 

Disclaimer: A kutya csak illusztráció! Ezt tegyük tisztába, nem akarunk úgy járni, mint a Pepsi a vadászgéppel.

SZÁLLÍTÁS: FOXPOSTOLÁS

Megvan a választott csomag? Nagyszerű. Még vacillálsz? Csak nyugodtan. Addig azért elmondjuk, hogy milyen lehetőségeid vannak, hogy kézhez kapd, és repeső örömmel magadhoz szorítsd szívednek pakkját. 

ingyenes  (juhhé!)  

Átvevő pontok: 1024 Bp. Keleti Károly utca / 1075 Bp. Madách Imre utca 
(Nem, nem az egész utca. Majd pontosítjuk, hol.)

990 Ft  

Ennyiért bármely Foxpost automatába eljut a csomag. Hozzád melyik van közel?

1490 Ft  

Ez a háztól házig opció. Igazi császárság. És a futár nem biztos, hogy mindig kétszer csenget.

Szóval, tessék gondolkodni, latolgatni, osztani-szorozni. Aztán jöhet a döntés, a sorsfordító. Erre tettük ide ezt a kitöltős izét... „Megrendelő form”-ot:

A nagy kérdés: melyik pakkot szeretnéd?

[Személyes átvétel esetén hívunk, és egyeztetjük óráinkat. Türelmetlen vagy? Akkor hívj most: +36 70 524 4662.]

Köszönjük a rendelést! A folyamatot sikeresen elindítottad, a Reklámtörténet szakképzett munkatársai hamarosan felveszik veled a kapcsolatot. Türelmedet kérjük.Még meg kell a kutyát is etetnünk.

TOVÁBB IS VAN, MONDJAM MÉG?

Akkor mondjuk. Amint beérkezik a rendelésed, kiállítunk egy díjbekérőt. Azon lesz egy csodálatos számlaszám, amire szeretettel várjuk az utalást. Ha megtörténik a pénzügyi tranzakció, látványosan felgyorsulnak az események. Foxpost-címke nyomtatódik, könyv (könyvek) + ajándék tatyó bekerül a borítékba/dobozba, és a többi már a futárszolgálat dolga, nem részletezzük. Ha mégis volna kérdésed, amire fentebb nem kaptál választ – rajta, ne habozz! Hívj vagy írj:

Ez is megvolt, még sincs este! Nem is maradt más dolgunk, mint jó olvasást kívánni mindenkinek. Úgyhogy:

JÓ OLVASÁST! MINDENKINEK.

bottom of page