• Levente Kovacs

Új rovat a Reklámtörténeten!


AND NOW FOR SOMETHING COMPLETELY DIFFERENT! – idézhetnénk a Monty Python Repülő Cirkuszából, bár annyira nem teljesen más, amivel most előrukkolunk. Ellenben izgalmas, érdekes és tanulságos. A lényeg: SZERINTEM címmel rovatot indítunk blogunkon. Igen, tudjuk, a cím sejtelmes, ezért faragtunk hozzá alcímet is, ami némiképp oldja a talányt: Reklámszakmai vallomások.

És hogy mire fűzzük fel rendkívüli rovatunkat?

A magyar reklámszakma frontvonalában harcoló reklámosokat, kommunikációs szakembereket, tanácsadókat kérdeztünk: melyik az a reklámalkotás, ami számukra különös jelentőséggel bír? Amit (valamilyen szempontból) nagyra értékelnek? Nem utolsó sorban: miért? Szóval, arra kértük őket, osszák meg velünk személyes gondolataikat egy általuk fontosnak tartott reklám kapcsán. Mi tetszik benne, miért szeretik, mitől tartják jónak? Mert reklámtörténeti mérföldkő? Mert lenyűgözi őket az ötlet? Mert tanultak belőle valamit? Mert elindította őket a pályán? Vagy mert szimplán csak

szép, mint a varrógép és az esernyő találkozása a boncasztalon?

Ez volt hát a brief. És jöttek a megoldások-vallomások. Szakmaiak, személyesek, jók.

Mindenkinek figyelmébe ajánljuk ezen szösszeneteket, legyen akár kezdő reklámkészítő, vagy gyakorlott szakember; nagyvállalat kommunikációját irányító marketinges vagy kisvállalkozását működtető ügyvezető; diák, nyugdíjas, katona vagy köztisztviselő.

Mindenki tanulhat belőlük.

(Szerintünk.)


© Reklámtörténet, 2020. Minden jog fenntartva.

Mindennemű utánzás tilalmaztatik.