top of page

Steve Harrison gondolatai Howard Gossage-ról 1/5.

  • Writer: Reklámtörténet
    Reklámtörténet
  • Sep 2, 2017
  • 1 min read

Updated: Jun 16


Tavaly októberben jelent meg a Reklámtörténet kiadásában Steve Harrison: Changing The World Is The Only Fit Work For A Grown Man című könyve hazánkban. A magyar nyelvű kiadás a beszédes „Howard Gossage – A 20. század legnagyobb reklámszakemberének elfeledett története” címmel jelent meg, és a könyvbemutatón levetítettük a Howard Gossage életét bemutató dokumentumfilmet is (amelyet korábban olyan neves helyszíneken mutattak be, mint a londoni D&AD, a németországi Lurzer’s Archive, valamint a New York-i The One Club). De nemcsak ezért volt különleges az este, hanem azért is, mert tiszteletét tette a könyv szerzője, Steve Harrison, brit kreatívigazgató, író, rendező, akit a Campaign Magazin generációja legnagyobb direkt marketinges kreatívjának választott. Hatékony, eredményes kampányaival ő nyerte a világon a legtöbb Cannes- i Oroszlánt a vonatkozó kategóriákban.

Kovács Levente, Steve Harrison, Berta László

Ha már velünk töltötte az estét, mikrofonvégre kaptuk, hogy beszéljen nekünk Howard Gossage-ról és az ő örökségéről. Ezeket a videókat most, a Reklámtörténet Gossage emlékhete alkalmával mutatjuk meg nektek.

Gerety_2021_Redefining Creative Benchmarks without date_Fotor.jpg
raise-the-standard.gif

Iratkozz fel! Most vagy soha.

Megéri: 10%-os kedvezmény jár érte a Reklámtörténet-shopban

RT-anim-small 2.gif
never-read.gif
Reklámtörténet blog nyitóoldal
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube

A Reklámtörténet a magyar reklám- és marketinges világ egyedülálló szakmai blogja. Ilyen nincs még egy. Unikum. Kuriózum. Lenyűgözően szerény szingularitás.

E blog 2015-ben alapíttatott azzal a szándékkal, hogy inspirációt, információt, szórakozást és pallérozódást kínáljon minden érdeklődő számára, bepillantást nyújtva a reklámipar és annak határterületeinek sajátos univerzumába. 

Talán az sem véletlen, hogy a Reklámtörténet Magyarország első és egyetlen kiadója, amely reklám- és marketingszakmai könyvek kiadására specializálódott. (Lásd: Reklámtörténet Könyvek)

Fontos disclaimer: a blogon megjelenő cikkek nem a mesterséges intelligencia termékei; önálló és (szándékunk szerint) eredeti gondolatok mentén megalkotott szövegek. Van velük meló.

Hát így állunk. Köszönjük, hogy olvasol bennünket.

© Reklámtörténet, 2025.

#RaiseTheStandard 

bottom of page