top of page

BOB HOFFMAN
MARSBÉLI MARKETING
avagy hová tűnt a józan ész a reklámiparból?

„Napjainkban a marketingszakma elképesztő mértékű tévedésben él. Hogy ez miben nyilvánul meg? A márkák szerepének aránytalan eltúlzásában; a reklámügynökségek szerepének szétzilálásában; hogy a szélhámosságot trendnek tekintjük; hogy a világ legerőteljesebb fogyasztói csoportját figyelmen kívül hagyjuk; hogy elhisszük a közösségi média marketingálmait, és hogy behálóznak bennünket a csaló és korrupt digitális reklámok. Elég gusztusos a menü kínálata. Nos, az én feladatom, hogy beledöfjem a villámat e sok finomságba.”

A Marsbéli marketing a kaliforniai reklámszakember, Bob Hoffman – más néven: Ad Contrarian [reklámos lázadó] – blogjának , cikkeinek és előadásainak sajátos gyűjteménye. Nyers, indulatos és szókimondó szövegeket tartalmazó írás. Minden marketinges és reklámos számára felkavaróan tanulságos olvasmány.

„Vitriolos, de őszinte"

The Wall Street Journal

 

„Elbűvölően pimasz"

The Time Inc.

 

„A digitális hype vad kritikusa"

Financial Times

KÖNYVADATOK:
 
Bob Hoffman:
MARSBÉLI MARKETING 
Avagy hová tűnt a józan ész a reklámiparból?
(Marketers are from Mars, Consumers are
from 
New Jersey, Type A Group, 2015)
Fordította: Kovács Levente, Berta László

ISBN: 978-615-00-0785-4
210x145 mm
Puhafedeles, matt fóliázott
208 oldal
 
Első kiadás: Reklámtörténet Könyvek, 2017
Bolti ár: 2 900 Ft
Online ár: 2 460 Ft

bottom of page