© Reklámtörténet, 2020. Minden jog fenntartva.

Mindennemű utánzás tilalmaztatik.

BOB HOFFMAN

MARSBÉLI MARKETING

avagy hová tűnt a józan ész a reklámiparból?

„Napjainkban a marketingszakma elképesztő mértékű tévedésben él. Hogy ez miben nyilvánul meg? A márkák szerepének aránytalan eltúlzásában; a reklámügynökségek szerepének szétzilálásában; hogy a szélhámosságot trendnek tekintjük; hogy a világ legerőteljesebb fogyasztói csoportját figyelmen kívül hagyjuk; hogy elhisszük a közösségi média marketingálmait, és hogy behálóznak bennünket a csaló és korrupt digitális reklámok. Elég gusztusos a menü kínálata. Nos, az én feladatom, hogy beledöfjem a villámat e sok finomságba.”
A Marsbéli marketing a kaliforniai reklámszakember, Bob Hoffman – más néven: Ad Contrarian [reklámos lázadó] – blogjának , cikkeinek és előadásainak sajátos gyűjteménye. Nyers, indulatos és szókimondó szövegeket tartalmazó írás. Minden marketinges és reklámos számára felkavaróan tanulságos olvasmány.

„Vitriolos, de őszinte"

The Wall Street Journal

 

„Elbűvölően pimasz"

The Time Inc.

 

„A digitális hype vad kritikusa"

Financial Times

KÖNYVADATOK:

 

Bob Hoffman:

MARSBÉLI MARKETING 

Avagy hová tűnt a józan ész a reklámiparból?

(Marketers are from Mars, Consumers are from 

New Jersey, Type A Group, 2015

Fordította: Kovács Levente, Berta László)

ISBN: 978-615-00-0785-4

210x145 mm

Puhafedeles, matt fóliázott

208 oldal

 

Első kiadás: Reklámtörténet Könyvek, 2017

Bolti ár: 2 900 Ft