SPECIÁLIS KÖNYCSOMAG AJÁNLATUNK.
(EGYSZERRE HÁROM IS!)
SHOTTON-IMSENG-HARRISON-HOFFMAN-SULLIVAN
„BÖLCS REKLÁMOS” KÖNYVCSOMAG

Ez a könyvcsomag az összes eddig megjelent Reklámtörténet könyvet tartalmazza. Egyedülálló szakmai tudás van bennük, és jelentős súlyt képviselnek a könyvespolcon.
-
Akit érdekel a reklámipar története, és nyitott a nagy formátumú egyéniségekre, annak Howard Gossage sztorija Steve Harrison tollából mindenképp érdekes lehet.
-
Aki a mai online reklámipar visszásságait és gyalázatát, és a mögötte meghúzódó szélhámosság világába szeretne bepillanatani – annak a Bob Hoffman Marsbéli marketingje nélkülözhetetlen olvasmány.
-
Richard Shotton Döntésgyár című munkája a viselkedési közgazdaságtan szemüvegén át, a kognitív torzítások jelenségét vizsgálva térképezi fel a reklám- és marketingvilágot
-
Byron Sharp forradalmi könyve, a Hogyan nőnek a márkák, a mítoszok és hiedelmek világában rekedt marketingesek számára kijózanító olvamány. (ELFOGYOTT!)
-
Aki a reklámtörténelem egyik leghíresebb – VW Bogár számára készült – kampányára kíváncsi, annak Dominik Imseng izgalmas könyvét, a Bogár forradalmát ajánljuk. (ELFOGYOTT!)
-
Ha pedig valaki a reklámszakmába készül, netán már benne van, mi több, szeretné tovább csiszolni tudását, annak kötelező olvasmány Luke Sullivan könyve, a „reklámcsinálás Bibliája”: a Hogyan fürdessünk malacot?
Egyetlen Csomag – 4 fantasztikus könyv!
Bölcsen dönt, aki beszerzi magának.
KÖNYVCSOMAG ADATOK:
Richard Shotton
DÖNTÉSGYÁR
Dominik Imseng
A BOGÁR FORRADALMA
Steve Harrison
HOWARD GOSSAGE
Bob Hoffman
MARSBÉLI MARKETING
Luke Sullivan
HOGYAN FÜRDESSÜNK MALACOT?
Bolti ár: 26 100 Ft
Online ár: 19 950 Ft
SHARP/TROTT/IMSENG/HARRISON/HOFFMAN/SULLIVAN
„OKOS ÜGYNÖKSÉG” KÖNYVCSOMAG
Az ügynökségük/marketingosztályuk tudására és felkészültségére adó, tájékozott és felelősségteljesen gondolkodó vezetők számára fejlesztettük ki ezt a speciális csomagajánlatot – több mint 232 vállalati felsővezető megkérdezésével.
Az „Okos Ügynökség” elnevezés talán kissé leszűkítő; azt sugallja, mintha csak a reklámkészítői oldal számára ajánlott ez a konstrukció – holott ez nem igaz. Marketingosztályok dolgozói is nyugodtan és bátran forgathatják könyveinket.
De még akár azt is el tudjuk képzelni, hogy a reklámügynökségek így lepik meg ügyfeleiket. Bizony, ilyen szakkönyvekkel, amit nagy mennyiségben vásárolnak meg tőlünk.
Ennek ugyanis ez a lényege: (legalább) 10 db tetszőlegesen – és tudjuk: kellő gondossággal – megválasztott Reklámtörténet Könyv alkotja ezt a csomagajánlatot, amelyhez ingyenes szállítás is társul.
Így azért mégiscsak érdemes rajta elgondolkodni.
