SPECIÁLIS KÖNYCSOMAG AJÁNLATUNK.
(EGYSZERRE HÁROM IS!)
SHOTTON-IMSENG-HARRISON-HOFFMAN-SULLIVAN
„BÖLCS REKLÁMOS” KÖNYVCSOMAG
Ez a könyvcsomag az összes eddig megjelent Reklámtörténet könyvet tartalmazza. Egyedülálló szakmai tudás van bennük, és jelentős súlyt képviselnek a könyvespolcon.
-
Akit érdekel a reklámipar története, és nyitott a nagy formátumú egyéniségekre, annak Howard Gossage sztorija Steve Harrison tollából mindenképp érdekes lehet.
-
Aki a mai online reklámipar visszásságait és gyalázatát, és a mögötte meghúzódó szélhámosság világába szeretne bepillanatani – annak a Bob Hoffman Marsbéli marketingje nélkülözhetetlen olvasmány.
-
Richard Shotton Döntésgyár című munkája a viselkedési közgazdaságtan szemüvegén át, a kognitív torzítások jelenségét vizsgálva térképezi fel a reklám- és marketingvilágot
-
Byron Sharp forradalmi könyve, a Hogyan nőnek a márkák, a mítoszok és hiedelmek világában rekedt marketingesek számára kijózanító olvamány. (ELFOGYOTT!)
-
Aki a reklámtörténelem egyik leghíresebb – VW Bogár számára készült – kampányára kíváncsi, annak Dominik Imseng izgalmas könyvét, a Bogár forradalmát ajánljuk. (ELFOGYOTT!)
-
Ha pedig valaki a reklámszakmába készül, netán már benne van, mi több, szeretné tovább csiszolni tudását, annak kötelező olvasmány Luke Sullivan könyve, a „reklámcsinálás Bibliája”: a Hogyan fürdessünk malacot?
Egyetlen Csomag – 4 fantasztikus könyv!
Bölcsen dönt, aki beszerzi magának.