top of page
REKLÁMTÖRTÉNET KÖNYVEK.
MINDEN MENNYISÉGBEN.
Byron Sharp: Hogyan nőnek a márkák
Az evidence-based marketing alapműve, ami kétségve vonja a piaci növekedés valósnak vélt mozgatórugóit.
Richard Shotton: Döntésgyár
25 viselkedéstorzító hatás, amely befolyásolja vásárlási döntéseinket. Egy könyv, kétféle borító. Hogy érezzük: annyira nem könnyű dönteni!
„Bölcs Reklámos” Könyvcsomag
Most 4 bámulatos Reklámtörténet Könyvünk a tiéd lehet. Mégpedig kedvező áron, ingyenes szállítással.
Steve Harrison: Howard Gossage
A 20. század elfeledett reklámszakembere, a legendás San Franciscói Szokratész. Tessék jól megjegyezni a nevét!
Luke Sullivan: Hogyan fürdessünk malacot?
A reklámkészítés Bibliája. Igazi klasszikus. Azoknak, akik értik a reklámot, és azoknak is, akik nem.
Dominik Imseng: A bogár forradalma
Hogyan kell naggyá tenni egy kicsiny, ám ronda autót? Erről szól ez a könyv, sok anekdotával.
Dave Trott: Kreatív vakság
Inspiráló történetek a kreatív látásmód fejlesztéséhez, melyeket olvasgatva a kreativitásunk is pallérozódhat.
„Okos Ügynökség” Könyvcsomag
Okos vezetők ezzel lepik meg dolgozóikat. 10 db bármilyen Reklámtörténet Könyv, 30%-os kedvezménnyel!
Bob Hoffman: Marsbéli marketing
Szókimondó, provokatív könyv a marketing mai állapotjáról. Bizony, csak erős idegzetűeknek!
bottom of page