top of page

A világ legérdekesebb embere

  • Writer: Levente Kovacs
    Levente Kovacs
  • Mar 27, 2017
  • 1 min read

Updated: Jun 16

A Dos Equis sör ikonikus reklámarca, a "Világ legérdekesebb embere" az elmúlt 10 évben folyamatosan azt üzente a világnak: “Maradjatok szomjasak, barátaim!”, miközben olyan nem mindennapi dolgokat tudhattunk meg róla, hogy pl. "oroszul beszél franciául",

"a vérének olyan az illata, mint a kölni"

és “ha a lehetőség kopogtat az ajtaján, és ő nincs otthon, akkor a lehetőség megvárja”.

ree

Érdekes, hogy a “Világ legérdekesebb embere” lényegében a Hathaway inges férfi, a Schweppes Whitbread kapitánya és a Marlboro cowboy kommunikációs hagyományát folytatja: Ogilvy által favorizált kifejezéssel élve “sztori-hatással” (story appeal) rendelkező karakter, kinek különleges életformája, izgalmas személyisége felhívja magára a figyelmet, és szépen átsugárzik a termékre, egyedi márkává transzformálja azt; ami a Dos Equis esetében ráadásul 34.8%-os forgalomnövekedést is jelentett, hála e remek, egyedülállóan eredeti sörkampánynak.

ree

De vannak ennél érdekesebb dolgok is a világon.

Úgyhogy, maradjunk szomjasak, barátaim.


Gerety_2021_Redefining Creative Benchmarks without date_Fotor.jpg
raise-the-standard.gif

Iratkozz fel! Most vagy soha.

Megéri: 10%-os kedvezmény jár érte a Reklámtörténet-shopban

RT-anim-small 2.gif
never-read.gif
Reklámtörténet blog nyitóoldal
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube

A Reklámtörténet a magyar reklám- és marketinges világ egyedülálló szakmai blogja. Ilyen nincs még egy. Unikum. Kuriózum. Lenyűgözően szerény szingularitás.

E blog 2015-ben alapíttatott azzal a szándékkal, hogy inspirációt, információt, szórakozást és pallérozódást kínáljon minden érdeklődő számára, bepillantást nyújtva a reklámipar és annak határterületeinek sajátos univerzumába. 

Talán az sem véletlen, hogy a Reklámtörténet Magyarország első és egyetlen kiadója, amely reklám- és marketingszakmai könyvek kiadására specializálódott. (Lásd: Reklámtörténet Könyvek)

Fontos disclaimer: a blogon megjelenő cikkek nem a mesterséges intelligencia termékei; önálló és (szándékunk szerint) eredeti gondolatok mentén megalkotott szövegek. Van velük meló.

Hát így állunk. Köszönjük, hogy olvasol bennünket.

© Reklámtörténet, 2025.

#RaiseTheStandard 

bottom of page