Reklámtörténet
London Calling – Horváth Lajos (CLUSO)
Dicsőséges brit reklámkorszak, szövegírói csúcsteljesítmény Amerikából és természetes könnyedség, tökéletes kivitelezéssel párosítva. SZERINTEM rovatunkban Horváth Lajos, a CLUSO kreatívigazgatója szedi csokorba azokat a legendás reklámalkotásokat, melyek a legnagyobb hatást gyakorolták rá.

Vigyázó szemetek Londonra vessétek! S ha rávetettétek, zoomoljatok, zoomoljatok, amíg meg nem érkeztek a Biscuit Buildinghez a Redchurch Street 10-nél, ahol az Úr 2000. esztendejében a Mother székel. S ha éjfél körül azt látjátok a motherlondon.com webkameráján, hogy a hatalmas asztal körül kezdenek megfogyatkozni az emberek, vegyétek elő a nagy atlaszt, és kezdjétek el megkeresni, hol is van az USA nyugati partján Oregon állam, azon belül is Portland város, mert nagy dolgok vannak ott készülőben.
Ha lenne a magyar reklámszakmának egy Batsányi Jánosa, reményeim szerint a fenti intelmeket idézte volna minden magyar kreatívhoz a múlt század utolsó esztendeiben.

Batsányi nem hitte, hogy idővel a reklámfelvilágosodás költője lehet
Ha fel kellene sorolnom, hogy a reklámtörténet mely kampányai voltak a legnagyobb hatással a fejlődésemre, nagy bajban lennék, mert hosszú órákig kellene itt ülnöm, hogy valamennyit begépeljem.
Viszont ha az a kérdés, melyik korszak volt rám a legnagyobb hatással, akkor arra határozottan és elég gyorsan tudok válaszolni: az a ’90-es évek végétől a 2000-es évek közepéig tartó időszak,