top of page

Jeremy Dalton, a metaúttörő

  • Writer: Levente Kovacs
    Levente Kovacs
  • Nov 2, 2022
  • 2 min read

Updated: Jun 15

Formálódik körülöttünk egy nagy fenevad, a Metaverzumnak becézett „azt-se-tudjuk-micsoda” – és bár fogalmunk sincs, mivel jár és mit hoz magával ez az új, ismeretlen dimenzió, de már egyre többen próbálnak rámozdulni, megtalálni benne a helyüket, a lehetőségeiket. Fogalmazzunk úgy:

kezdetét vette a virtuális gyarmatosítás,

avagy a virtualitás gyarmatosítása, és a digitális konkvisztádorok seregében a különféle nagyvállalatok és a startup cégek egyaránt ott masíroznak, vállt vállnak vetve, rendületlenül.

ree

Jeremy Dalton az a figura, aki ebben az új világban elég jól el tudja navigálni az embert. Tessék megkapaszkodni: Jeremy a PwC könyvvizsgáló és gazdasági tanácsadó cég Metaverse Technologies nevű csapatát vezeti, ami annyiban érdekes, hogy ha már egy könyvizsgáló és gazdasági tanácsadó cég is derékig belegázolt a metaverzum mocsarába, akkor ott kell lennie valaminek, az egyszer biztos.


Jeremynk a kibővített valóságok (extended reality, XR) igazi szakértője. Igen, ezzel már szintet lépünk, kérem szépen, itt már a virtuális valóság (virtual reality, VR), a kiterjesztett valóság (augmented reality, AR) és annak non-plus ultrája, a kevert valóság (mixed reality, MR) együtt, egyszerre játszik, vagyis a virtuál és a reál még inkább összeér, mi több, a szaglás és a tapintás is bekapcsolódik a mókába, még jobban finomodik a digitális élmény. Olyan magasságát (mélységét?) kapjuk így a szintetikus tartalmaknak, olyan immerzív a virtualitás, hogy legény legyen a talpán, aki ne érezné magát Neónak a Mátrix kellős közepén.

ree

Jeremy még könyvet is írt a témáról!


De ami még ennél is nagyszerűbb, hogy idén a Brandfestivalon most személyesen is találkozhatunk Jeremyvel, és tőle magától tudhatjuk meg, hogy a metaverzum

miként képes megváltoztatni a vállakozások és a fogyasztók interakcióját.

Hogy milyen pénzügyi és gazdasági potenciál rejlik e nehezen definiálható, a szemünk előtt alakuló valamiben. Hogy ennek milyen hasznát és előnyeit élvezhetik a vállalatok, és mit kell tenniük érte, hogy még jobban kiaknázhassák annak lehetőségeit.


És ha Jeremynk megtartotta elődását, még mindig odamehetünk hozzá, és nekiszegezhetjük a nagy kérdést, hogyhát: „Elnézést, Mr. Dalton. Meg tudná mondani pontosan, hogy akkor mi a fene is ez a izé... metaverzum?”





BrandFestival, november 10-11., Etele Cinema


A Reklámtörténet a BrandFestival médiapartnere. Cikksorozatunk írásait egy-egy vendégelőadó ihlette.






Gerety_2021_Redefining Creative Benchmarks without date_Fotor.jpg
raise-the-standard.gif

Iratkozz fel! Most vagy soha.

Megéri: 10%-os kedvezmény jár érte a Reklámtörténet-shopban

RT-anim-small 2.gif
never-read.gif
Reklámtörténet blog nyitóoldal
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube

A Reklámtörténet a magyar reklám- és marketinges világ egyedülálló szakmai blogja. Ilyen nincs még egy. Unikum. Kuriózum. Lenyűgözően szerény szingularitás.

E blog 2015-ben alapíttatott azzal a szándékkal, hogy inspirációt, információt, szórakozást és pallérozódást kínáljon minden érdeklődő számára, bepillantást nyújtva a reklámipar és annak határterületeinek sajátos univerzumába. 

Talán az sem véletlen, hogy a Reklámtörténet Magyarország első és egyetlen kiadója, amely reklám- és marketingszakmai könyvek kiadására specializálódott. (Lásd: Reklámtörténet Könyvek)

Fontos disclaimer: a blogon megjelenő cikkek nem a mesterséges intelligencia termékei; önálló és (szándékunk szerint) eredeti gondolatok mentén megalkotott szövegek. Van velük meló.

Hát így állunk. Köszönjük, hogy olvasol bennünket.

© Reklámtörténet, 2025.

#RaiseTheStandard 

bottom of page