top of page

Íme a Gerety Awards 2021 legjobbjai!

  • Writer: Levente Kovacs
    Levente Kovacs
  • Sep 12, 2021
  • 2 min read

Updated: Sep 13, 2021

Idén a White Rabbit, az ACG, a DDB és a Lounge Group munkáit is elismerték a Gerety Awards fesztiválon, mely a kreatívipar női szereplőinek részvételével, női szemmel értékeli a legjobb reklámos alkotásokat – ezáltal definiálva újra a reklámszakma színvonalát és elvárásait.


36 országból érkezett a kreatívszakma 196 prominens szakembere, akik a Gerety Awards zsűrijében összesen 114 pályaművet értékeltek díjjal – ezekből 4 Grand Prix, 15 Arany, 47 Ezüst és 48 Bronz lett.

Büszkék lehetünk rá, hogy a zsűri négy hazai ügynökséget is díjazott – 

hármat közülük csillogó vasakkal,

és még két shortlistet is sikerült begyűjteni.


A White Rabbit Terms Against Bullying kampánya WORKS FOR GOOD kategóriában Ezüstöt nyert, míg COMMUNICATION kategóriában Shortlistre került.


WORKS FOR GOOD kategóriában értékelték az ACG teljesítményét. Bronzot kapott a Nők Lapja számára készített nőnapi kampányuk.


Ugyancsak Bronzot ért – mégpedig EXPERIENCE kategóriában – a DDB melója, amit a Greenpeace-nek készítettek.


CRAFT kategóriában ugyancsak Shortlistre jutott a Lounge Group posztere, ami az MVM Future Talks programját volt hivatott népszerűsíteni.


A rend kedvéért a Gerety Awards Nagydíjjal (Grand Prix) jutalmazott kampányait is összeszedtük, hogy egyetlen magyar reklámos és marketinges se mondhassa:

azért csinálok szar reklámokat, mert nem kapok elég inspirációt!

Hát most kapnak.


Burberry


An Nahar Newspaper


Xbox/Microsoft


Znamkamarada (ez különösen bámulatos!)


És jöjjön egy idézet is, a kanadai FCB legfőbb kreatívvezetője, Nancy Crimi-Lamanna szájából:


„A zsűrizés mindannyiunk számára tanulságos volt; arra figyelmeztetett, mennyire fontos, hogy megismerjük egymás nézőpontját és tapasztalatait, és teret adjunk a sokszínűségnek nemcsak a reklámkészítésben – de a reklámok értékelése során is. Az unalmas egyformaság tengerén a Gerety Awards

női szemmel ismeri fel és méltányolja a világ legjobb reklámos alkotásait.”

Nem is mondhatta volna szebben.


Az év ügynöksége a Cossette, az év network ügynöksége a McCann Worldgroup lett.


Akit pedig érdekel a győztesek teljes listája, ide kattintva mazsolázhat.





A Reklámtörténet a Frances Gerety-ről elnevezett Gerety Awards hivatalos médiapartnere. A Gerety Awards a kreatívipar női szereplőinek részvételével, női szemmel értékeli a legjobb reklámos alkotásokat, ezzel definiálva újra a reklámszakma színvonalát és elvárásait. Szeretnél többet megtudni erről az egyedülálló reklámos fesztiválról? Kövesd a Facebookon, a Twitteren vagy akár az Instagramon!


 
 
 

Commentaires


Gerety_2021_Redefining Creative Benchmarks without date_Fotor.jpg
never-read.gif

Iratkozz fel! Most vagy soha.

Megéri: 10%-os kedvezményt 

kapsz érte az RT-shopban

raise-the-standard.gif
RT-anim-small 2.gif
RT_logo_ikon-white.png
  • Instagram
  • Facebook

A Reklámtörténet a magyar reklám- és marketinges világ egyedülálló szakmai blogja. Ilyen nincs még egy. Unikum. Kuriózum. Lenyűgöző szingularitás.

E számunkra csodálatos blog 2015-ben alapíttatott azzal a szándékkal, hogy inspirációt, információt, szórakozást és pallérozódást kínáljon minden érdeklődő számára.

Ki merre fordul, aszerint.

Ezek után az sem véletlen, hogy a Reklámtörténet Magyarország első és egyetlen kiadója, amely reklám- és marketingszakmai könyvek kiadására specializálódott. (Lásd: Reklámtörténet Könyvek)

Ez nagyszerű. Pukkanjon hát a pezsgő.

© Reklámtörténet, 2025.

#RaiseTheStandard 

bottom of page