Mire gondol egy zsűritag? Majd kiderül.
- Levente Kovacs
- May 3, 2021
- 2 min read
Egy reklámfesztivál zsűrijében ülni azért nagyszerű, mert elsőkézből találkozhatunk izgalmas, mi több, bátor munkákkal, és bosszakodhatunk, hogy ilyet mi is tudnánk, ha az ügyfél akarná; mert nyugodtan gyakorolhatjuk hatalmunkat, és egy kattintással lepontozhatjuk a pocsék pályaműveket; mert fájdalmas arccal panaszkodhatunk a kollégáknak, hogy micsoda nyűg ez nekünk, holott valójában szétvet a büszkeség, és kétszer is megkérjük anyukánkat, hogy mindenképp lájkolja a zsűritagságunkat hirdető FB-bejegyzésünket.
Mindent egybevetve: zsűritagnak lenni szép és jó.
De vajon hogyan érzi magát a Gerety reklámfesztivál zsűritagja? Mit gondol a nevezésekről? Mit tart jónak, rossznak? Melyik a kedvence? Melyiktől menekülne? Egyáltalán és amennyiben.

Nos, az a helyzet, hogy június 7. és június 17. között kerül sor a Gerety Awards zsűritagjaival folytatott panelbeszélgetésekre, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy a reklámszakma legjobb alkotásait női szakemberek segítségével, női szemmel értékelhessük.
A magyar zsűritagokkal pontosan június 9-én kerül sor egy ilyen online beszélgetésre,
melynek résztvevői:
Galácz Karolina – kreatívigazgató, DDB
Szládovics Orsi – társ-kreatívigazgató, Wavemaker
Marina Niks, vezető stratégiai tervező, McCann Budapest
Tóth Andrea, ügyvezető kreatívigazgató, Kastner
A panelbeszélgetés moderátora nem más, mint Bracsok István, a White Rabbit alapítója, kreatívigazgatója.
Az már csak igazán hab a tornán, hogy mi is részt veszünk rajta mint hivatalos médiapartner, és Facebook-oldalunkon közvetítjük az eseményt! Sőt. Az izgalmas panelbeszélgetés során nem csupán a zsűritagok vitatják meg tapasztalataikat, de az is kiderül: vajon kinek ítélték oda az Év Ügynöksége kitüntető díjat Magyarországon?
Tessék bátran kattintani a linkekre – Facebook, LinkedIn vagy Eventbrite –, nehogy lemaradjunk erről az egyedülálló online (és természetesen: ingyenes!) lehetőségről, hogy személyesen láthassuk-hallhassuk a Gerety Awards zsűritagjait Londonon, Lagoson, Milánón, Torotón, Santiagón, Berlinen, Szingapúron, Los Angelesen és Párizson át – egészen Budapestig.
A Reklámtörténet a Frances Gerety-ről elnevezett Gerety Awards hivatalos médiapartnere. A Gerety Awards a kreatívipar női szereplőinek részvételével, női szemmel értékeli a legjobb reklámos alkotásokat, ezzel definiálva újra a reklámszakma színvonalát és elvárásait. Szeretnél többet megtudni erről az egyedülálló reklámos fesztiválról? Kövesd a Facebookon, a Twitteren vagy akár az Instagramon!
Comentarios