Mire gondol egy zsűritag? Majd kiderül.
Egy reklámfesztivál zsűrijében ülni azért nagyszerű, mert elsőkézből találkozhatunk izgalmas, mi több, bátor munkákkal, és bosszakodhatunk, hogy ilyet mi is tudnánk, ha az ügyfél akarná; mert nyugodtan gyakorolhatjuk hatalmunkat, és egy kattintással lepontozhatjuk a pocsék pályaműveket; mert fájdalmas arccal panaszkodhatunk a kollégáknak, hogy micsoda nyűg ez nekünk, holott valójában szétvet a büszkeség, és kétszer is megkérjük anyukánkat, hogy mindenképp lájkolja a zsűritagságunkat hirdető FB-bejegyzésünket.
Mindent egybevetve: zsűritagnak lenni szép és jó.
De vajon hogyan érzi magát a Gerety reklámfesztivál zsűritagja? Mit gondol a nevezésekről? Mit tart jónak, rossznak? Melyik a kedvence? Melyiktől menekülne? Egyáltalán és amennyiben.
Nos, az a helyzet, hogy június 7. és június 17. között kerül sor a Gerety Awards zsűritagjaival folytatott panelbeszélgetésekre, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy a reklámszakma legjobb alkotásait női szakemberek segítségével, női szemmel értékelhessük.
A magyar zsűritagokkal pontosan június 9-én kerül sor egy ilyen online beszélgetésre,
melynek résztvevői:
Galácz Karolina – kreatívigazgató, DDB
Szládovics Orsi – társ-kreatívigazgató, Wavemaker
Marina Niks, vezető stratégiai tervező, McCann Budapest
Tóth Andrea, ügyvezető kreatívigazgató, Kastner
A panelbeszélgetés moderátora nem más, mint Bracsok István, a White Rabbit alapítója, kreatívigazgatója.
Az már csak igazán hab a tornán, hogy mi is részt veszünk rajta mint hivatalos médiapartner, és Facebook-oldalunkon közvetítjük az eseményt! Sőt. Az izgalmas panelbeszélgetés során nem csupán a zsűritagok vitatják meg tapasztalataikat, de az is kiderül: vajon kinek ítélték oda az Év Ügynöksége kitüntető díjat Magyarországon?
Tessék bátran kattintani a linkekre – Facebook, LinkedIn vagy Eventbrite –, nehogy lemaradjunk erről az egyedülálló online (és természetesen: ingyenes!) lehetőségről, hogy személyesen láthassuk-hallhassuk a Gerety Awards zsűritagjait Londonon, Lagoson, Milánón, Torotón, Santiagón, Berlinen, Szingapúron, Los Angelesen és Párizson át – egészen Budapestig.
A Reklámtörténet a Frances Gerety-ről elnevezett Gerety Awards hivatalos médiapartnere. A Gerety Awards a kreatívipar női szereplőinek részvételével, női szemmel értékeli a legjobb reklámos alkotásokat, ezzel definiálva újra a reklámszakma színvonalát és elvárásait. Szeretnél többet megtudni erről az egyedülálló reklámos fesztiválról? Kövesd a Facebookon, a Twitteren vagy akár az Instagramon!
Comments