Levente Kovacs
Másodikak! Ne hagyjátok magatokat!
Bár a híres „autókölcsönző-háború”, ami az Avis és a Hertz között dúlt a 60-as évek derekán, nem változtatta meg kettejük piaci relációját (a Hertz maradt piacvezető; az Avis maradt No2.), kommunikációs csetepatéjuk mégis erőteljes nyomot hagyott az amerikai popkultúrán. Hogy mivel? Ezzel a három szóval: We try harder. Amit kb. úgy magyaríthatnánk: „Jobban odatesszük magunkat.”

A kapitalista kiáltvány
Paula Green, a DDB szövegírója, nem is gondolta volna, hogy ezen egyszerű, mégis elképesztő erejű szlogenje mire lesz képes; hogy a kampány 4 év alatt megtriplázza az Avis forgalmát, és nemcsak a cég munkatársait sarkallja jobb teljesítményre, de
sokak számára ad tartást és kitartást,
egyfajta életvezetési iránymutatást.
