Reklámtörténet
Jobbak, szebbek, szabadabbak – Pőcze Balázs (Mito)
Békásmegyer, Zánka, tanterem a 90-es években. Megannyi érdekes helyszíne a reklámos nevelődésnek. De vajon miért volt akkoriban érdekes a VIVA tévé? Mit lehetett tanulni egy reklámfilmrendezőtől? Ki volt Piroska néni, és mivel fenyegette az ifjúságot? Szerintem rovatunkban Pőcze Balázs, a Mito kreatívigazgatója vállalkozik a múlt- és reklámidézésre.

Az a fajta furcsa gyerek voltam, akinek a reklámszünet és a reklámszünetekben látható valamik ugyanakkora eséllyel (naggyal) voltak érdekesek. Rengeteget tévéztem, ezért rengeteg reklámot láttam, ezért a reklám nekem is sokáig egyet jelentett a tévészpotokkal – a jó reklám a jó tévészpotokkal. Még mindig nem tudom pontosan, hogy mitől lettek pont ezek a reklámok azok, amik azonnal beugranak, ha régi kedvenceket kell mondanom, azon kívül, hogy szorosan kötődtek ahhoz a helyhez, környezethez, ahol találkoztam velük.
Békásmegyer, ITT, VIVA
A kilencvenes évek közepi-végi kedvenceket leginkább a VIVA tévén (téfaun) fogadtam be, és kicsit sem zavartak; sőt, a kor német slágereinél (schlágereinél), legalábbis egy részüknél, biztosan jobbak voltak. Valószínűleg azért nem zavartak, mert pontosan abban a világban működtek, amikben a klipek, amiknek a folyamát megszakították, csak jobbak voltak, szebbek voltak, szabadabbak voltak.
Utólag teljesen egyértelmű, hogy kontentek voltak.
A tévénkhez nem volt távirányító, de nem is kellett. Minek kapcsolgattam volna?
Levi’s - Shaggy
Levi’s - Babylon Zoo
Nike - csoszogós
Zánka, e