Levente Kovacs
Megvan a Gerety Awards 2022 rövidlistája!
Miként azt ma már mindannyian jól tudjuk: a Gerety Awards a reklámvilág egyetlen olyan versenye, amely az iparág női szakembereinek értékítélete alapján – „női szemmel” – rangsorolja a kreatív alkotásokat.
Idén ismét szerepel magyar nevező a Gerety Awards shortlistjén. A Lounge Group egyszerre három kampánnyal: Craft Cut kategóriában a Nemzeti Dohánykereskedelmi Nonprofit Zrt. és MVM; Work for Good Cut kategóriában pedig a Szerencsejáték Zrt. számára készített munkákkal képviselteti magát.
A személyes zsűrizés a világ különböző helyszínein zajlott, mi több, a héten zsűritagok értékelését élőben, a YouTube-on is megnézhetjük; Brazíliából, az Egyesült Királyságból, az Egyesült Államokból, Mexikóból, Dániából, Belgiumból, Ausztriából, a Fülöp-szigetekről és Japánból fognak bejelentkezni a résztvevők.
![](https://static.wixstatic.com/media/4b6519_c7a0861b0e7e480889d64f53d78a2073~mv2.png/v1/fill/w_70,h_39,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/4b6519_c7a0861b0e7e480889d64f53d78a2073~mv2.png)
Most pedig jöjjön a 2022-es esztendő Év Ügynöksége/Év Produkciós Háza győztesei (országonként):
UK Agency of the Year – AMVBBDO
UK Production Company of the Year – Riff Raff Films
USA Agency of the Year – McCann New York
USA Production Company of the Year - Partizan
Austria Production Company of the Year - mel p filmproductions
Mexico Production Company of the Year - Oriental Films
Belgium Production Company of the Year - Hamlet
Belgium Agency of the Year: BBDO Belgium
Japan Agency of the Year - Dentsu Inc
Philippines Agency of the Year - Dentsu Jayme Syfu
37 országból érkeztek a nevezések, melyekből összesen 314 alkotás került shortlistre, melyek közül
2022. szeptember 6-án
ország-világ számára kiderülnek a végső nyertesek.
Addig is a shortlistet itt érdemes nézegetni!
A Reklámtörténet a Frances Gerety-ről elnevezett Gerety Awards hivatalos médiapartnere. A Gerety Awards a kreatívipar női szereplőinek részvételével, női szemmel értékeli a legjobb reklámos alkotásokat, ezzel definiálva újra a reklámszakma színvonalát és elvárásait. Szeretnél többet megtudni erről az egyedülálló reklámos fesztiválról? Kövesd a Facebookon, a Twitteren vagy akár az Instagramon!