top of page
![](https://static.wixstatic.com/media/4b6519_cf319ad3bb224f318b23476f9cfbd818~mv2.jpg/v1/fill/w_250,h_250,fp_0.50_0.50,q_30,blur_30,enc_auto/4b6519_cf319ad3bb224f318b23476f9cfbd818~mv2.webp)
![Az Accenture lecsap a Droga5-ra – avagy miért vásárol magának tanácsadót a tanácsadó?](https://static.wixstatic.com/media/4b6519_cf319ad3bb224f318b23476f9cfbd818~mv2.jpg/v1/fill/w_305,h_229,fp_0.50_0.50,q_90,enc_auto/4b6519_cf319ad3bb224f318b23476f9cfbd818~mv2.webp)
„10-BŐL 9 REKLÁMOS NEM OLVAS SZAKKÖNYVEKET.”
HISSZÜK, HOGY EZEN AZ ARÁNYON LEHET JAVÍTANI.
IRATKOZZ FEL, ABBÓL NEM LEHET BAJ.
Értesülj legfrissebb reklámtörténet-posztjainkról. A tájékozott marketinges velünk hozza zavarba ügynökségét. Az okos reklámszakember tőlünk idéz a prezentációkon. A képzett szakújságíró belőlünk írja cikkét. Nálunk tényleg mindenki megtalálja, amit keres. A szerencsésebbek azt is, amit nem. És még az is előfordulhat, hogy küldünk hírlevelet. Viszont: aki arra feliratkozik, 10%-os kedvezménnyel vásárolhat a shopban. Azért az megéri, nem?
AZ ALÁBBI REMEK POSZTOKAT MÁR OLVASTAD?
![Hogyan adjunk el kilóra egy egész generációt? Trunk Tomi esete a Gen Z-vel.](https://static.wixstatic.com/media/4b6519_2ab055955a094316b3f8e0e5ff9c8030~mv2.webp)
![](https://static.wixstatic.com/media/4b6519_3a78794bb5d943ab9f1088da8249eb85~mv2.jpg/v1/fill/w_250,h_250,fp_0.50_0.50,q_30,blur_30,enc_auto/4b6519_3a78794bb5d943ab9f1088da8249eb85~mv2.webp)
![Mit keres a légy a piszoárban? (Avagy hogyan tervezzük meg mások döntéseit.)](https://static.wixstatic.com/media/4b6519_3a78794bb5d943ab9f1088da8249eb85~mv2.jpg/v1/fill/w_514,h_386,fp_0.50_0.50,q_90,enc_auto/4b6519_3a78794bb5d943ab9f1088da8249eb85~mv2.webp)
![](https://static.wixstatic.com/media/4b6519_7764fa192c3c4380b6a8f72bb6367ca1~mv2.jpg/v1/fill/w_250,h_250,fp_0.50_0.50,q_30,blur_30,enc_auto/4b6519_7764fa192c3c4380b6a8f72bb6367ca1~mv2.webp)
![Hogyan büntette meg a Diet Coke a Jóbarátokat?](https://static.wixstatic.com/media/4b6519_7764fa192c3c4380b6a8f72bb6367ca1~mv2.jpg/v1/fill/w_514,h_294,fp_0.50_0.50,q_90,enc_auto/4b6519_7764fa192c3c4380b6a8f72bb6367ca1~mv2.webp)
![Frances Gerety és a gyémánt örökkévalósága](https://static.wixstatic.com/media/4b6519_581ebea419e641daa0ae4b8dc6d65f26~mv2.webp)
![](https://static.wixstatic.com/media/4b6519_421209cfca0e4622bac0ab2d41db4bf2~mv2.jpg/v1/fill/w_250,h_250,fp_0.50_0.50,q_30,blur_30,enc_auto/4b6519_421209cfca0e4622bac0ab2d41db4bf2~mv2.webp)
![Kommunikáció Deadpool-üzemmódban – avagy mit tanulhat Ryan Reynoldstól a reklámszakma?](https://static.wixstatic.com/media/4b6519_421209cfca0e4622bac0ab2d41db4bf2~mv2.jpg/v1/fill/w_514,h_386,fp_0.50_0.50,q_90,enc_auto/4b6519_421209cfca0e4622bac0ab2d41db4bf2~mv2.webp)
![](https://static.wixstatic.com/media/4b6519_f62dddeec64e4fd4936a08020dbed193~mv2.jpg/v1/fill/w_250,h_250,fp_0.50_0.50,q_30,blur_30,enc_auto/4b6519_f62dddeec64e4fd4936a08020dbed193~mv2.webp)
![Jerry Della Femina, a reklámkészítés fenegyereke](https://static.wixstatic.com/media/4b6519_f62dddeec64e4fd4936a08020dbed193~mv2.jpg/v1/fill/w_460,h_250,fp_0.50_0.50,q_90,enc_auto/4b6519_f62dddeec64e4fd4936a08020dbed193~mv2.webp)
bottom of page