
Reklámos díj, de mégsem. Mi az?
Miután Albert Lasker, korának legnagyobb reklámmogulja, 1942-ben eladta Lord&Thomas néven elhíresült ügynökségét, és kiszállt a...
Reklámos díj, de mégsem. Mi az?
A jól fésült hím elejti a csajokat – PELLENGÉR #1: Lucky Tiger
Mit keres a légy a piszoárban? (Avagy hogyan tervezzük meg mások döntéseit.)
Kahneman és Tversky: a viselkedési közgazdaságtan úttörői
Architects of Change / 1. rész – „Legyen saját nézőpontod!”
Íme a Gerety Awards 2021 legjobbjai!
Új Covid-vakcinát fejlesztettél? Segítünk nevet adni neki! Talán.
Idén is találkozzunk az Ecopunkon!
Könyvajánló: Hogyan nőnek a márkák? Byron Sharp és a tények megadják rá a választ
7 sláger, amit 7 márka inspirált – és nélkülük más lenne a világ (talán)
Helyesbítés: "Igyatok mégis inkább Coca-Colát!"
Képzelt Ronaldo-hatás, avagy a hírgyártók kollektív ostobasága
LUKE SULLIVAN
A reklámkészítés Bibliája. Egy igazi klasszikus. Azoknak, akik értik a reklámot, és azoknak is, akik nem.
4690 Ft
STEVE HARRISON
A 20. század elfeledett, legendás reklámszakembere. Gossage. Tessék jól megjegyezni a nevét.
3900 Ft
DOMINIK IMSENG
Hogyan kell naggyá tenni egy kicsiny, ám ronda autót? Erről szól ez a könyv, sok anekdotával.
3400 Ft
BOB HOFFMAN
Szókimondó, provokatív könyv a marketing mai állapotjáról. Bizony, csak erős idegzetűeknek!
2900 Ft
Hogyan adjunk el kilóra egy egész generációt? Trunk Tomi esete a Gen Z-vel.
Mit keres a légy a piszoárban? (Avagy hogyan tervezzük meg mások döntéseit.)
Hogyan büntette meg a Diet Coke a Jóbarátokat?
Frances Gerety és a gyémánt örökkévalósága
Kommunikáció Deadpool-üzemmódban – avagy mit tanulhat Ryan Reynoldstól a reklámszakma?
Jerry Della Femina, a reklámkészítés fenegyereke