top of page


Levente Kovacs
Mar 28, 20222 min read
A Gerety Awards díjazza a gyártócégek kreativitását
Idén úgy alakult a helyzet, hogy a Gerety Awards „Az Év Produkciós Háza” díjkategóriáját a Production Service Network (PSN) támogatja....

![[Red Pill #1] Az insight foglyul ejti a reklámot](https://static.wixstatic.com/media/4b6519_72efc850560746d397636266d95f59c8~mv2.jpg/v1/fill/w_234,h_233,fp_0.50_0.50,q_90,enc_auto/4b6519_72efc850560746d397636266d95f59c8~mv2.webp)
Levente Kovacs
Mar 26, 202211 min read
[Red Pill #1] Az insight foglyul ejti a reklámot
„Ez az utolsó esélyed. (...) Ha a kéket veszed be, a játéknak vége. Felébredsz az ágyadban, azt hiszed, amit hinni akarsz. De ha a...


Levente Kovacs
Mar 15, 20221 min read
(Zárójelben.)
Nem találunk szavakat. Borzasztó, felháborító, szégyenteljes... de ezek sem fejezik ki rendesen, amit Putyin, amit az általa tákolt...


Levente Kovacs
Feb 20, 20223 min read
Hogyan hirdessünk reklámügynökséget?
„Minden reklám a reklámot reklámozza”, állapította meg kedvenc kanadai médiateoretikusunk, Marshall McLuhan, akinek bölcs gondolatát...

Levente Kovacs
Feb 14, 20225 min read
A kultúra ereje a márkaépítésben (Architect of Change/2.)
Nehéz a dolga a „planner”-nek. Pláne, hogy nálunk azt is kevesen tudják, egyáltalán mit csinál egy „planner”. Mit tervez, ha egyáltalán....

Levente Kovacs
Feb 10, 20221 min read
Íme a Gerety 2022 zsűritagjai!
Két fontos információval lehetünk gazdagabbak: egyrészt megvan a Gerety Awards zsűritagjainak (figyelem: az „executive jury”, vagyis a...


Levente Kovacs
Jan 31, 20223 min read
Reklámtól a filmvászonig: Johnny English és a Barclaycard
Ismerős a figura? Hát persze, a későbbi Johnny English karakterét ezek a reklámok csiszolták tökélyre.

-
Jan 20, 20224 min read
Hogyan adjunk el kilóra egy egész generációt? Trunk Tomi esete a Gen Z-vel.
Töredelmesen be kell vallanom, hogy az elmúlt időszakban egyre gyakrabban nyitom meg a LinkedInt, és bár kicsit úgy vagyok vele, mint...


Levente Kovacs
Jan 11, 20222 min read
Milyen a kreatívipar női szemmel? Jön a Gerety Awards 2022! És ott minden kiderül!
Hát eljött ez a pillanat is: a Gerety Awards megnyitotta kapuit, és várja a 2021-22-es szezon legjobb reklámos munkáit. Idén a világ tíz...


Levente Kovacs
Dec 31, 20216 min read
A 2021-es esztendő legfájóbb celebkampányai
Hírösnek lenni nem könnyű; pláne azzá válni, és okosan sáfárkodni a vérrel-verejtékkel összebulvárkodott hírnévvel. Legyünk őszinték:...


Limdauer Andras
Dec 24, 20214 min read
15 bámulatos karácsonyi ajándékötlet a múltból
Mobiltelefon? Könyv? Társasjáték? Ajándékutalvány? Ugyan, felejtsd el mindet! A régi szép időkben másra vágyott az ember. Pontosabban:...


Levente Kovacs
Dec 10, 20214 min read
John Lewis szellemében hangolnak karácsonyra a hazai telco cégek – Reklámértékelés
Ki hitte volna azon az esős, nyirkos londoni délutánon valamikor 2007 nyarán, a John Lewis áruház marketingosztályának neonfényes és...
„10-BŐL 9 REKLÁMOS NEM OLVAS SZAKKÖNYVEKET.”
HISSZÜK, HOGY EZEN AZ ARÁNYON LEHET JAVÍTANI.
LUKE SULLIVAN
Hogyan fürdessünk malacot?
A reklámkészítés Bibliája. Egy igazi klasszikus. Azoknak, akik értik a reklámot, és azoknak is, akik nem.
4900 Ft
STEVE HARRISON
Howard Gossage élete és kora
A 20. század elfeledett, legendás reklámszakembere. Gossage. Tessék jól megjegyezni a nevét.
3310 Ft
DOMINIK IMSENG
Döntésgyár (választható borítóval!)
Most aztán nem könnyű dönteni. Ez vagy az a borító legyen? Nyugalom: a tartalom tökéletesen egyforma.
5660 Ft
IRATKOZZ FEL, ABBÓL NEM LEHET BAJ.
Értesülj legfrissebb reklámtörténet-posztjainkról. A tájékozott marketinges velünk hozza zavarba ügynökségét. Az okos reklámszakember tőlünk idéz a prezentációkon. A képzett szakújságíró belőlünk írja cikkét. Nálunk tényleg mindenki megtalálja, amit keres. A szerencsésebbek azt is, amit nem. És még az is előfordulhat, hogy küldünk hírlevelet. Viszont: aki arra feliratkozik, 10%-os kedvezménnyel vásárolhat a shopban. Azért az megéri, nem?
AZ ALÁBBI REMEK POSZTOKAT MÁR OLVASTAD?

-
4 min read
Hogyan adjunk el kilóra egy egész generációt? Trunk Tomi esete a Gen Z-vel.
Töredelmesen be kell vallanom, hogy az elmúlt időszakban egyre gyakrabban nyitom meg a LinkedInt, és bár kicsit úgy vagyok vele, mint...


Levente Kovacs
3 min read
Mit keres a légy a piszoárban? (Avagy hogyan tervezzük meg mások döntéseit.)
Jos van Bedaf érezte, ez így nem mehet tovább. Az Amszterdam–Schipol reptér takarítórészlegének vezetőjeként épp elég alkalommal...


Levente Kovacs
5 min read
Hogyan büntette meg a Diet Coke a Jóbarátokat?
A Jóbarátok: Újra Együtt (Friends: The Reunion, 2021) című vígjáték jellegű, talks-show és esztrádműsor minden hibája és visszássága...

Levente Kovacs
4 min read
Frances Gerety és a gyémánt örökkévalósága
Frances Gerety és A Diamond is Forever szlogen bámulatos története.


Levente Kovacs
3 min read
Kommunikáció Deadpool-üzemmódban – avagy mit tanulhat Ryan Reynoldstól a reklámszakma?
Kétségtelen: a reklámipar színes világát tavaly is felpezsdítette néhány világraszóló esemény.


Limdauer Andras
9 min read
Jerry Della Femina, a reklámkészítés fenegyereke
Ez az a könyv, ami a MadMen sorozatot ihlette. Vagy legalábbis inspirációt jelentett hozzá – legalábbis a Goodreads kritikaszekciója szerint
bottom of page