top of page



A metaverzum csapdájában
Tetszik, nem tetszik, benne vagyunk a slamasztikában. Szabadkozhatunk, hogy nem így képzeltük; lelkesedhetünk, hogy ezzel nincs semmi...

Levente Kovacs
Oct 10, 20226 min read


A reklámszakma reklámarca: David Ogilvy
Nem volt elégedett a Hathaway-ing számára készülő hirdetéssel. Úgy érezte, valami még hiányzik róla. Valami, amitől érdekes, emlékezetes...
Levente Kovacs
Aug 27, 20226 min read
![[Red Pill #2] A márkáknak nem kell okot adniuk a választásra](https://static.wixstatic.com/media/4b6519_07f0e5f1f3f84ffeb7e837350e0c0eaf~mv2.jpg/v1/fill/w_251,h_250,fp_0.50_0.50,q_30,blur_30,enc_avif,quality_auto/4b6519_07f0e5f1f3f84ffeb7e837350e0c0eaf~mv2.webp)
![[Red Pill #2] A márkáknak nem kell okot adniuk a választásra](https://static.wixstatic.com/media/4b6519_07f0e5f1f3f84ffeb7e837350e0c0eaf~mv2.jpg/v1/fill/w_234,h_233,fp_0.50_0.50,q_90,enc_avif,quality_auto/4b6519_07f0e5f1f3f84ffeb7e837350e0c0eaf~mv2.webp)
[Red Pill #2] A márkáknak nem kell okot adniuk a választásra
Debreceni Jánossal, a Hogyan nőnek a márkák című könyv fordítójával beszélgettünk a marketinges paradigmaváltásról és annak megannyi...

Reklámtörténet
Aug 23, 202215 min read


Fem-Power és bedöntött ajtók - amit minden nőnek hallania kell a reklámszakmában
A Reklámtörténet blog egy olyan bámulatos platform, ahol a szakma (reklámvilág/ kreatív iparág) képviselői nyugodtan megszólalhatnak –...

Alberti Rita
Aug 9, 20223 min read


Egy hét Côte d'Azur
Az idei Cannes Lions International Festival of Creativityt lassan elmossák a feledés hullámai. Mi azonban még emlékszünk rá, hogy „My...

Reklámtörténet
Aug 3, 20222 min read


3 érdekesség Cannes-ból
Immáron egy hónapja, hogy véget ért a reklámipar 2022-es nagy seregszemléje, a Cannes Lions International Festival of Creativity. De mi...

Reklámtörténet
Jul 23, 20224 min read


Szubjektivitás, áltudományos alaposság, top 3 cannes-i reklám
Véget ért a reklámipar 2022-es nagy seregszemléje, a Cannes Lions International Festival of Creativity. Egy ilyen esemény mindig alkalmat...

Reklámtörténet
Jul 18, 20223 min read


Legyél Betty Crocker!
Mai cikkünkben egy olyan kommunikációs megoldásról lesz szó, melynek célja nem más, mint a figyelemfelkeltés. Ezt nagy eséllyel nem a...

Limdauer Andras
Jul 13, 20223 min read


Cannes Top 3
Véget ért a reklámipar 2022-es nagy seregszemléje, a Cannes Lions International Festival of Creativity. Egy ilyen esemény mindig alkalmat...

Reklámtörténet
Jul 10, 20224 min read


Öt gondolat az idei Cannes Lionsról
Véget ért a reklámipar 2022-es nagy seregszemléje, a Cannes Lions International Festival of Creativity. Egy ilyen esemény mindig alkalmat...

Reklámtörténet
Jul 6, 20224 min read


Minden, amit tudni akarsz a 68. Cannes Lionsról, de sosem merted megkérdezni
68. alkalommal rendezték meg a reklámvilág csúcseseményét, a Cannes Lions International Festival of Creativity-t, amit a Google...

Levente Kovacs
Jul 1, 20225 min read


Cannes-ból jelentjük! Indul a CannesReport 2022.
Immáron 68. alkalommal kerül megrendezésre a reklámvilág csúcseseménye, a Cannes Lions: The International Festival of Creativity, amit...

Levente Kovacs
Jun 19, 20223 min read
„10-BŐL 9 REKLÁMOS NEM OLVAS SZAKKÖNYVEKET.”
HISSZÜK, HOGY EZEN AZ ARÁNYON LEHET JAVÍTANI.
LUKE SULLIVAN
Hogyan fürdessünk malacot?
A reklámkészítés Bibliája. Egy igazi klasszikus. Azoknak, akik értik a reklámot, és azoknak is, akik nem.
4900 Ft
STEVE HARRISON
Howard Gossage élete és kora
A 20. század elfeledett, legendás reklámszakembere. Gossage. Tessék jól megjegyezni a nevét.
3310 Ft
DOMINIK IMSENG
Döntésgyár (választható borítóval!)
Most aztán nem könnyű dönteni. Ez vagy az a borító legyen? Nyugalom: a tartalom tökéletesen egyforma.
5660 Ft
IRATKOZZ FEL, ABBÓL NEM LEHET BAJ.
Értesülj legfrissebb reklámtörténet-posztjainkról. A tájékozott marketinges velünk hozza zavarba ügynökségét. Az okos reklámszakember tőlünk idéz a prezentációkon. A képzett szakújságíró belőlünk írja cikkét. Nálunk tényleg mindenki megtalálja, amit keres. A szerencsésebbek azt is, amit nem. És még az is előfordulhat, hogy küldünk hírlevelet. Viszont: aki arra feliratkozik, 10%-os kedvezménnyel vásárolhat a shopban. Azért az megéri, nem?
AZ ALÁBBI REMEK POSZTOKAT MÁR OLVASTAD?


Hogyan adjunk el kilóra egy egész generációt? Trunk Tomi esete a Gen Z-vel.
Töredelmesen be kell vallanom, hogy az elmúlt időszakban egyre gyakrabban nyitom meg a LinkedInt, és bár kicsit úgy vagyok vele, mint...
-
4 min read


Mit keres a légy a piszoárban? (Avagy hogyan tervezzük meg mások döntéseit.)
Jos van Bedaf érezte, ez így nem mehet tovább. Az Amszterdam–Schipol reptér takarítórészlegének vezetőjeként épp elég alkalommal...

Levente Kovacs
3 min read


Hogyan büntette meg a Diet Coke a Jóbarátokat?
A Jóbarátok: Újra Együtt (Friends: The Reunion, 2021) című vígjáték jellegű, talks-show és esztrádműsor minden hibája és visszássága...

Levente Kovacs
5 min read


Frances Gerety és a gyémánt örökkévalósága
Frances Gerety és A Diamond is Forever szlogen bámulatos története.

Levente Kovacs
4 min read


Kommunikáció Deadpool-üzemmódban – avagy mit tanulhat Ryan Reynoldstól a reklámszakma?
Kétségtelen: a reklámipar színes világát tavaly is felpezsdítette néhány világraszóló esemény.

Levente Kovacs
3 min read


Jerry Della Femina, a reklámkészítés fenegyereke
Ez az a könyv, ami a MadMen sorozatot ihlette. Vagy legalábbis inspirációt jelentett hozzá – legalábbis a Goodreads kritikaszekciója szerint

Limdauer Andras
9 min read
bottom of page