Kellett a pénz: Santa Claus mint reklámarc
Milyen volt Télapó valójában? Milyen kép élt róla az angolszász ügyfelek és reklámügynökségek fejében?
Kellett a pénz: Santa Claus mint reklámarc
A Sony nagy dob(ol)ása
George Lois többé nem töröl képen senkit
Naoki Tanaka, a játékos megoldások mestere
Jeremy Dalton, a metaúttörő
A metaverzum csapdájában
A reklámszakma reklámarca: David Ogilvy
[Red Pill #2] A márkáknak nem kell okot adniuk a választásra
Fem-Power és bedöntött ajtók - amit minden nőnek hallania kell a reklámszakmában
Egy hét Côte d'Azur
3 érdekesség Cannes-ból
Szubjektivitás, áltudományos alaposság, top 3 cannes-i reklám
LUKE SULLIVAN
A reklámkészítés Bibliája. Egy igazi klasszikus. Azoknak, akik értik a reklámot, és azoknak is, akik nem.
4690 Ft
STEVE HARRISON
A 20. század elfeledett, legendás reklámszakembere. Gossage. Tessék jól megjegyezni a nevét.
3900 Ft
DOMINIK IMSENG
Most aztán nem könnyű dönteni. Ez vagy az a borító legyen? Nyugalom: a tartalom tökéletesen egyforma.
5660 Ft
Hogyan adjunk el kilóra egy egész generációt? Trunk Tomi esete a Gen Z-vel.
Mit keres a légy a piszoárban? (Avagy hogyan tervezzük meg mások döntéseit.)
Hogyan büntette meg a Diet Coke a Jóbarátokat?
Frances Gerety és a gyémánt örökkévalósága
Kommunikáció Deadpool-üzemmódban – avagy mit tanulhat Ryan Reynoldstól a reklámszakma?
Jerry Della Femina, a reklámkészítés fenegyereke