top of page



Zöld erdőbe' jártam, Cadbury Creme Egg-et láttam!
Olyan, mint a sörlekvár. De mondhatnánk akár a black puddingot, a Monty Pythont vagy Boris Johnson frizuráját. Ízig-vérig brit őrület....

Levente Kovacs
Apr 5, 20213 min read


5 reklámos botrány, ami sokba került
Mivel már többször jelezték felénk olvasóink, hogy a LISTÁKAT IMÁDJA MINDENKI, ezért ma ennek a kérésnek teszünk eleget. Korábban írtunk...
Laszlo Berta
Mar 29, 20216 min read


A Lidl és a költészet hatalma
Nehéz reklámot készíteni. Jó reklámot? Pláne. Mindenki abból főz persze, amiből tud. Ahogyan tud. És még azt is mondom: mások az ízlések,...

Levente Kovacs
Mar 6, 20213 min read


A burrito, ami megváltoztatja a világot
Már csak néhányat kell aludnunk, hogy megnézhessük a történelem első rendkívüli módon rendhagyó Superbowlját - a COVID-megszorítások...
Laszlo Berta
Feb 2, 20213 min read


Elolvasod ezeket a 2021-es marketinges trendeket, és ami utána történik, azt el sem hiszed!
Minden évben hatalmas keletje van az elkövetkező évre vonatkozó jóslatoknak, a sikert garantáló trendeket felsoroló blogposztoknak és...
Laszlo Berta
Jan 4, 20214 min read


Egyedi Reklámtörténet Könyvcsomag-ajánlatok!
Reklámtörténet könyvcsomagok
Laszlo Berta
Dec 31, 20203 min read


Nemzeti köhögés-tüsszentés edukáció brit módra
Sokan, sokfélét mondanak a Covid-helyzet kezelése kapcsán, és ki-ki eldöntheti, hogy a Fauci–Müller–Gödény által megrajzolt vírustérképen...

Levente Kovacs
Dec 29, 20201 min read


Új Reklámtörténet könyv! Dave Trott: „Kreatív vakság” című kötete végre magyarul!🎉
Új Reklámtörténet könyv! Dave Trott: „Kreatív vakság” című kötete végre magyarul!

Levente Kovacs
Dec 15, 20202 min read


Black Friday, a kereskedelem fekete tintával írt napja
Minden, amit tudni érdemes a fogyasztói társadalom fekete ünnepéről.

Limdauer Andras
Nov 27, 20206 min read


Creative Close-Up: Luis Paulo Gatti, BBDO Germany, Senior Creative
Creative Close-Up (aka: CCU) is our new column featuring various people from the international field of creative industries. We're trying...

Levente Kovacs
Nov 27, 20205 min read


Sir David Attenborough esete Pumped Gabóval
Nem gondoltuk volna, hogy valaha Pumped Gabóról fogunk írni, mert bár a Reklámtörténet főhadiszállását eddig is folyamatosan ostromolták...

Limdauer Andras
Nov 12, 20203 min read


Bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejű - a GreenWashing mélye
A környezetvédelem manapság egyre fontosabb a közbeszédben, lassan minden márka rájön, hogy elengedhetetlen legalább úgy tennie, mintha...
Laszlo Berta
Oct 24, 20205 min read
„10-BŐL 9 REKLÁMOS NEM OLVAS SZAKKÖNYVEKET.”
HISSZÜK, HOGY EZEN AZ ARÁNYON LEHET JAVÍTANI.
LUKE SULLIVAN
Hogyan fürdessünk malacot?
A reklámkészítés Bibliája. Egy igazi klasszikus. Azoknak, akik értik a reklámot, és azoknak is, akik nem.
4900 Ft
STEVE HARRISON
Howard Gossage élete és kora
A 20. század elfeledett, legendás reklámszakembere. Gossage. Tessék jól megjegyezni a nevét.
3310 Ft
DOMINIK IMSENG
Döntésgyár (választható borítóval!)
Most aztán nem könnyű dönteni. Ez vagy az a borító legyen? Nyugalom: a tartalom tökéletesen egyforma.
5660 Ft
IRATKOZZ FEL, ABBÓL NEM LEHET BAJ.
Értesülj legfrissebb reklámtörténet-posztjainkról. A tájékozott marketinges velünk hozza zavarba ügynökségét. Az okos reklámszakember tőlünk idéz a prezentációkon. A képzett szakújságíró belőlünk írja cikkét. Nálunk tényleg mindenki megtalálja, amit keres. A szerencsésebbek azt is, amit nem. És még az is előfordulhat, hogy küldünk hírlevelet. Viszont: aki arra feliratkozik, 10%-os kedvezménnyel vásárolhat a shopban. Azért az megéri, nem?
AZ ALÁBBI REMEK POSZTOKAT MÁR OLVASTAD?


Hogyan adjunk el kilóra egy egész generációt? Trunk Tomi esete a Gen Z-vel.
Töredelmesen be kell vallanom, hogy az elmúlt időszakban egyre gyakrabban nyitom meg a LinkedInt, és bár kicsit úgy vagyok vele, mint...
-
4 min read


Mit keres a légy a piszoárban? (Avagy hogyan tervezzük meg mások döntéseit.)
Jos van Bedaf érezte, ez így nem mehet tovább. Az Amszterdam–Schipol reptér takarítórészlegének vezetőjeként épp elég alkalommal...

Levente Kovacs
3 min read


Hogyan büntette meg a Diet Coke a Jóbarátokat?
A Jóbarátok: Újra Együtt (Friends: The Reunion, 2021) című vígjáték jellegű, talks-show és esztrádműsor minden hibája és visszássága...

Levente Kovacs
5 min read


Frances Gerety és a gyémánt örökkévalósága
Frances Gerety és A Diamond is Forever szlogen bámulatos története.

Levente Kovacs
4 min read


Kommunikáció Deadpool-üzemmódban – avagy mit tanulhat Ryan Reynoldstól a reklámszakma?
Kétségtelen: a reklámipar színes világát tavaly is felpezsdítette néhány világraszóló esemény.

Levente Kovacs
3 min read


Jerry Della Femina, a reklámkészítés fenegyereke
Ez az a könyv, ami a MadMen sorozatot ihlette. Vagy legalábbis inspirációt jelentett hozzá – legalábbis a Goodreads kritikaszekciója szerint

Limdauer Andras
9 min read
bottom of page