top of page



A 2021-es esztendő legfájóbb celebkampányai
Hírösnek lenni nem könnyű; pláne azzá válni, és okosan sáfárkodni a vérrel-verejtékkel összebulvárkodott hírnévvel. Legyünk őszinték:...

Levente Kovacs
Jan 1, 20226 min read


15 bámulatos karácsonyi ajándékötlet a múltból
Mobiltelefon? Könyv? Társasjáték? Ajándékutalvány? Ugyan, felejtsd el mindet! A régi szép időkben másra vágyott az ember. Pontosabban:...

Limdauer Andras
Dec 24, 20214 min read


John Lewis szellemében hangolnak karácsonyra a hazai telco cégek – Reklámértékelés
Ki hitte volna azon az esős, nyirkos londoni délutánon valamikor 2007 nyarán, a John Lewis áruház marketingosztályának neonfényes és...

Levente Kovacs
Dec 10, 20214 min read


Reklámos díj, de mégsem. Mi az?
Miután Albert Lasker, korának legnagyobb reklámmogulja, 1942-ben eladta Lord&Thomas néven elhíresült ügynökségét, és kiszállt a...

Levente Kovacs
Nov 21, 20212 min read


A jól fésült hím elejti a csajokat – PELLENGÉR #1: Lucky Tiger
„A reklámok a 20. század barlangrajzai”, mondotta Marshall McLuhan, szeretett médiateoretikusunk, és erre annyiban ráfrissíthetünk, hogy...

Limdauer Andras
Nov 12, 20213 min read


Mit keres a légy a piszoárban? (Avagy hogyan tervezzük meg mások döntéseit.)
Jos van Bedaf érezte, ez így nem mehet tovább. Az Amszterdam–Schipol reptér takarítórészlegének vezetőjeként épp elég alkalommal...

Levente Kovacs
Oct 16, 20213 min read


Kahneman és Tversky: a viselkedési közgazdaságtan úttörői
Amikor 2002-ben Daniel Kahneman átvette a közgazdasági Nobel-díjat, sokan – közgazdászok is, szép számmal – nem értették az okát....

Levente Kovacs
Sep 18, 20212 min read


Architects of Change / 1. rész – „Legyen saját nézőpontod!”
Nehéz a dolga a „planner”-nek. Pláne, hogy nálunk azt is kevesen tudják, egyáltalán mit csinál egy „planner”. Mit tervez, ha egyáltalán....

Levente Kovacs
Sep 13, 20214 min read


Íme a Gerety Awards 2021 legjobbjai!
Idén a White Rabbit, az ACG, a DDB és a Lounge Group munkáit is elismerték a Gerety Awards fesztiválon, mely a kreatívipar női...

Levente Kovacs
Sep 12, 20212 min read


Új Covid-vakcinát fejlesztettél? Segítünk nevet adni neki! Talán.
Induljunk ki abból a tényből, hogy az oltás életet ment(het). Legalábbis ezt harsogják a Pálok, a Cecíliák, és mi magunk is szeretnénk...

Levente Kovacs
Aug 31, 20214 min read


Idén is találkozzunk az Ecopunkon!
Évről-évre rengeteg fesztivál- és konferenciameghívó érkezik a Reklámtörténet főhadiszállására, kérlelve minket, hogy menjünk és mondjuk...
Laszlo Berta
Aug 17, 20211 min read


Könyvajánló: Hogyan nőnek a márkák? Byron Sharp és a tények megadják rá a választ
Kevesen tudják, hogy az Egyesült Államok első elnöke, az amerikaiak egyik legnagyobb nemzeti hőse, George Washington halálát szimpla...

Levente Kovacs
Aug 16, 20213 min read
„10-BŐL 9 REKLÁMOS NEM OLVAS SZAKKÖNYVEKET.”
HISSZÜK, HOGY EZEN AZ ARÁNYON LEHET JAVÍTANI.
LUKE SULLIVAN
Hogyan fürdessünk malacot?
A reklámkészítés Bibliája. Egy igazi klasszikus. Azoknak, akik értik a reklámot, és azoknak is, akik nem.
4900 Ft
STEVE HARRISON
Howard Gossage élete és kora
A 20. század elfeledett, legendás reklámszakembere. Gossage. Tessék jól megjegyezni a nevét.
3310 Ft
DOMINIK IMSENG
Döntésgyár (választható borítóval!)
Most aztán nem könnyű dönteni. Ez vagy az a borító legyen? Nyugalom: a tartalom tökéletesen egyforma.
5660 Ft
IRATKOZZ FEL, ABBÓL NEM LEHET BAJ.
Értesülj legfrissebb reklámtörténet-posztjainkról. A tájékozott marketinges velünk hozza zavarba ügynökségét. Az okos reklámszakember tőlünk idéz a prezentációkon. A képzett szakújságíró belőlünk írja cikkét. Nálunk tényleg mindenki megtalálja, amit keres. A szerencsésebbek azt is, amit nem. És még az is előfordulhat, hogy küldünk hírlevelet. Viszont: aki arra feliratkozik, 10%-os kedvezménnyel vásárolhat a shopban. Azért az megéri, nem?
AZ ALÁBBI REMEK POSZTOKAT MÁR OLVASTAD?


Hogyan adjunk el kilóra egy egész generációt? Trunk Tomi esete a Gen Z-vel.
Töredelmesen be kell vallanom, hogy az elmúlt időszakban egyre gyakrabban nyitom meg a LinkedInt, és bár kicsit úgy vagyok vele, mint...
-
4 min read


Mit keres a légy a piszoárban? (Avagy hogyan tervezzük meg mások döntéseit.)
Jos van Bedaf érezte, ez így nem mehet tovább. Az Amszterdam–Schipol reptér takarítórészlegének vezetőjeként épp elég alkalommal...

Levente Kovacs
3 min read


Hogyan büntette meg a Diet Coke a Jóbarátokat?
A Jóbarátok: Újra Együtt (Friends: The Reunion, 2021) című vígjáték jellegű, talks-show és esztrádműsor minden hibája és visszássága...

Levente Kovacs
5 min read


Frances Gerety és a gyémánt örökkévalósága
Frances Gerety és A Diamond is Forever szlogen bámulatos története.

Levente Kovacs
4 min read


Kommunikáció Deadpool-üzemmódban – avagy mit tanulhat Ryan Reynoldstól a reklámszakma?
Kétségtelen: a reklámipar színes világát tavaly is felpezsdítette néhány világraszóló esemény.

Levente Kovacs
3 min read


Jerry Della Femina, a reklámkészítés fenegyereke
Ez az a könyv, ami a MadMen sorozatot ihlette. Vagy legalábbis inspirációt jelentett hozzá – legalábbis a Goodreads kritikaszekciója szerint

Limdauer Andras
9 min read
bottom of page