top of page



7 sláger, amit 7 márka inspirált – és nélkülük más lenne a világ (talán)
A márkákat mindig érdekelte annak lehetősége, hogy minél közvetlenebbül szólítsák meg a fiatalságot, a jövő vásárlóit, a Z-, ZS-,...

Levente Kovacs
Jul 20, 20216 min read


Helyesbítés: "Igyatok mégis inkább Coca-Colát!"
Szembe kell néznem a ténnyel: hibáztam. Nyilván nem először fordult elő és nem is utoljára. Elragadott a hév, megrészegített a közeli...
Laszlo Berta
Jun 18, 20213 min read


Képzelt Ronaldo-hatás, avagy a hírgyártók kollektív ostobasága
Futótűzként szaladt szét a világban: Ronaldo egyetlen mozdulatával 4 milliárd dolláros veszteséget okozott a Coca-Colának. Mit láttunk?...

Levente Kovacs
Jun 17, 20213 min read


„Igyatok vizet”
Személy szerint nagyon hálás vagyok Ronaldónak. Na, nem azért, mert rúgott nekünk két gólt a meccs hajrájában. Sőt, még csak nem is...
Laszlo Berta
Jun 16, 20212 min read


Edward de Bono, a laterális gondolkodás atyja
Pszichológus, filozófus, író, feltaláló, 21. századi polihisztor. Kisbolygó viseli a nevét; 2005-ben közgazdasági Nobel-díjra jelölték;...

Levente Kovacs
Jun 14, 20213 min read


Hogyan büntette meg a Diet Coke a Jóbarátokat?
A Jóbarátok: Újra Együtt (Friends: The Reunion, 2021) című vígjáték jellegű, talks-show és esztrádműsor minden hibája és visszássága...

Levente Kovacs
Jun 7, 20215 min read


A vesztesek aranya II. - A Whopper visszavág?
Nem annyira régen írtam egy posztot Fernando Machado és a Burger King kampányairól és azok eredményéről, ami óóóóóóriási hatással volt a...
Laszlo Berta
May 28, 20218 min read


A vesztesek aranya?
DISCLAIMER: A poszt szerzője nagyon szereti a Burger Kinget, használja az applikációt is, és relatíve gyakran zabál Duple Whoppert...
Laszlo Berta
May 16, 20218 min read


Mire gondol egy zsűritag? Majd kiderül.
Vajon hogyan érzi magát a Gerety reklámfesztivál zsűritagja? Mit gondol a nevezésekről? Mit tart jónak, rossznak? Melyik a kedvence?

Levente Kovacs
May 3, 20212 min read


Frances Gerety és a gyémánt örökkévalósága
Frances Gerety és A Diamond is Forever szlogen bámulatos története.

Levente Kovacs
Apr 28, 20214 min read


Creative Close-Up: Ali Rez, Regional ECD, Middle East & Pakistan / Impact BBDO Dubai
Creative Close-Up (aka: CCU) is our new column featuring various people from the international field of creative industries. We're trying...

Levente Kovacs
Apr 20, 20213 min read


Humorban a Gerety Awards sem ismer tréfát
„Az olyan vicces!” „Mekkora poén má'!” „Jót röhögtem rajta.” A vicces reklámok ilyen és hasonló megjegyzések kíséretében épülnek be...

Levente Kovacs
Apr 8, 20212 min read
„10-BŐL 9 REKLÁMOS NEM OLVAS SZAKKÖNYVEKET.”
HISSZÜK, HOGY EZEN AZ ARÁNYON LEHET JAVÍTANI.
LUKE SULLIVAN
Hogyan fürdessünk malacot?
A reklámkészítés Bibliája. Egy igazi klasszikus. Azoknak, akik értik a reklámot, és azoknak is, akik nem.
4900 Ft
STEVE HARRISON
Howard Gossage élete és kora
A 20. század elfeledett, legendás reklámszakembere. Gossage. Tessék jól megjegyezni a nevét.
3310 Ft
DOMINIK IMSENG
Döntésgyár (választható borítóval!)
Most aztán nem könnyű dönteni. Ez vagy az a borító legyen? Nyugalom: a tartalom tökéletesen egyforma.
5660 Ft
IRATKOZZ FEL, ABBÓL NEM LEHET BAJ.
Értesülj legfrissebb reklámtörténet-posztjainkról. A tájékozott marketinges velünk hozza zavarba ügynökségét. Az okos reklámszakember tőlünk idéz a prezentációkon. A képzett szakújságíró belőlünk írja cikkét. Nálunk tényleg mindenki megtalálja, amit keres. A szerencsésebbek azt is, amit nem. És még az is előfordulhat, hogy küldünk hírlevelet. Viszont: aki arra feliratkozik, 10%-os kedvezménnyel vásárolhat a shopban. Azért az megéri, nem?
AZ ALÁBBI REMEK POSZTOKAT MÁR OLVASTAD?


Hogyan adjunk el kilóra egy egész generációt? Trunk Tomi esete a Gen Z-vel.
Töredelmesen be kell vallanom, hogy az elmúlt időszakban egyre gyakrabban nyitom meg a LinkedInt, és bár kicsit úgy vagyok vele, mint...
-
4 min read


Mit keres a légy a piszoárban? (Avagy hogyan tervezzük meg mások döntéseit.)
Jos van Bedaf érezte, ez így nem mehet tovább. Az Amszterdam–Schipol reptér takarítórészlegének vezetőjeként épp elég alkalommal...

Levente Kovacs
3 min read


Hogyan büntette meg a Diet Coke a Jóbarátokat?
A Jóbarátok: Újra Együtt (Friends: The Reunion, 2021) című vígjáték jellegű, talks-show és esztrádműsor minden hibája és visszássága...

Levente Kovacs
5 min read


Frances Gerety és a gyémánt örökkévalósága
Frances Gerety és A Diamond is Forever szlogen bámulatos története.

Levente Kovacs
4 min read


Kommunikáció Deadpool-üzemmódban – avagy mit tanulhat Ryan Reynoldstól a reklámszakma?
Kétségtelen: a reklámipar színes világát tavaly is felpezsdítette néhány világraszóló esemény.

Levente Kovacs
3 min read


Jerry Della Femina, a reklámkészítés fenegyereke
Ez az a könyv, ami a MadMen sorozatot ihlette. Vagy legalábbis inspirációt jelentett hozzá – legalábbis a Goodreads kritikaszekciója szerint

Limdauer Andras
9 min read
bottom of page