Jerry Della Femina, a reklámkészítés fenegyereke
- Nov 20, 2018
- 3 min
Ötletek a „bárcsak” fiókból – Jenei József Tamás (Friendly™)
- Nov 5, 2018
- 6 min
„Az okos gondolatokon legyen a hangsúly” – exkluzív interjú Dominik Imsenggel, A Bogár forradalma cí
- Oct 18, 2018
- 5 min
Amikor a HR átveszi az uralmat
- Oct 9, 2018
- 2 min
A fekete bárányok ügynöksége
- Sep 30, 2018
- 4 min
Multiszenzoros márkaélmény és egyéb baromságok
- Sep 20, 2018
- 2 min
Nem csak reklám – Simon Zoltán (Café Communications)
- Sep 16, 2018
- 2 min
Búcsú a VW Bogártól – avagy 10 emlékezetes reklámfilm a kicsi kocsi hagyatékából
- Sep 13, 2018
- 3 min
„Ne hagyd, hogy a narratívádat mások kontrollálják” - Monica Lewinsky Budapestre látogat
- Aug 29, 2018
- 2 min
Szia, Michael vagyok. Neked is hozhatok egy Pepsit?
- Aug 20, 2018
- 2 min
Falragasz-kultúránk hőskora (Plakátkiállítás zárul a Magyar Nemzeti Múzeumban)
- Aug 6, 2018
- 2 min
Egy finom és bonyolult művészet
„10-BŐL 9 REKLÁMOS NEM OLVAS SZAKKÖNYVEKET.”
HISSZÜK, HOGY EZEN AZ ARÁNYON LEHET JAVÍTANI.
LUKE SULLIVAN
Hogyan fürdessünk malacot?
A reklámkészítés Bibliája. Egy igazi klasszikus. Azoknak, akik értik a reklámot, és azoknak is, akik nem.
4900 Ft
STEVE HARRISON
Howard Gossage élete és kora
A 20. század elfeledett, legendás reklámszakembere. Gossage. Tessék jól megjegyezni a nevét.
3310 Ft
DOMINIK IMSENG
Döntésgyár (választható borítóval!)
Most aztán nem könnyű dönteni. Ez vagy az a borító legyen? Nyugalom: a tartalom tökéletesen egyforma.
5660 Ft
IRATKOZZ FEL, ABBÓL NEM LEHET BAJ.
Értesülj legfrissebb reklámtörténet-posztjainkról. A tájékozott marketinges velünk hozza zavarba ügynökségét. Az okos reklámszakember tőlünk idéz a prezentációkon. A képzett szakújságíró belőlünk írja cikkét. Nálunk tényleg mindenki megtalálja, amit keres. A szerencsésebbek azt is, amit nem. És még az is előfordulhat, hogy küldünk hírlevelet. Viszont: aki arra feliratkozik, 10%-os kedvezménnyel vásárolhat a shopban. Azért az megéri, nem?
AZ ALÁBBI REMEK POSZTOKAT MÁR OLVASTAD?
- 4 min
Hogyan adjunk el kilóra egy egész generációt? Trunk Tomi esete a Gen Z-vel.
- 3 min
Mit keres a légy a piszoárban? (Avagy hogyan tervezzük meg mások döntéseit.)
- 5 min
Hogyan büntette meg a Diet Coke a Jóbarátokat?
- 4 min
Frances Gerety és a gyémánt örökkévalósága
- 3 min
Kommunikáció Deadpool-üzemmódban – avagy mit tanulhat Ryan Reynoldstól a reklámszakma?
- 9 min
Jerry Della Femina, a reklámkészítés fenegyereke